Spelrum
Giraffen | 7 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 5 |
Inloggade | 12 |
Mobilspel
Pågående | 21 608 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
odin - Administratör | 2006-10-30 19:45 | |
Senaste todo-listor Har ni förslag så säg dem i denna tråd, www.betapet.com/misc/todo .txt www.betapet.com/misc...t_ todo.txt spelklient_todo.txt gäller _enbart_ för english testroom eftersom den klienten snart kommer vara i de svenska spelrummen också. | ||
tildus71 - Ej medlem längre | 2006-10-30 19:57 | |
todo fixa så att man kan nå alla övervakare som är online via chatt oavsett vilket rum man är i så att man inte behöver ifrågasätta varför alla alltid trängs i giraffen när det inte finns nån i ens eget rum. alt 2 fixa så att de övervakare som är online syns på första sidan så man kan skicka mail till dem vid behov. | ||
odin - Administratör | 2006-10-30 20:06 | |
Det todo:et är tekniskt komplicerat så det kommer vi inte göra. Andra var bra. | ||
illiterate - Ej medlem längre | 2006-10-31 01:44 | |
Vet inte om ni noterat några av de tidigare önskemålen, så jag tar väl upp dem här igen. - Visuell dragindikering som tydligare visar när det blir min tur. - Buggen med att man ibland inte kan släppa en bricka (onReleaseOutside) | ||
illiterate - Ej medlem längre | 2006-10-31 07:13 | |
Nytt förslag (från paustråden): Möjlighet att välja "neka alla pausförfrågningar" så man slipper störas av pausförfrågningsspammare (händer då och då när man leder stort). | ||
odin - Administratör | 2006-10-31 07:17 | |
Man kan max begära tre pausar redan nu om jag inte minns fel. | ||
illiterate - Ej medlem längre | 2006-10-31 10:30 | |
Okej, bra! Du har förmodligen rätt. :) Har nog inte råkat ut för mer än tre förfrågningar per match vad jag minns, men visste inte att det fanns en gräns... Förstår att ni redan tänkt på detta dock :) | ||
Legobiten | 2006-10-31 11:24 | |
Är siffran på "antal rullningar" i statistiken antalet unika rull eller är det den totala summa? Läste också "X ha gotten bingo for 69 points" kanske borde vara "X has made a bingo which gave Y points extra" Ska det verkligen stå "extra"? Den extra poängen är ju konstant (50p) | ||