Spelrum
Giraffen | 8 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 7 |
Inloggade | 15 |
Mobilspel
Pågående | 20 775 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
görom123 | 2022-12-11 22:01 | |
![]() | fruktansvärt Hej, jag vet inte om jag kan skriva detta meddelande här Jag fick en spelfråga från en som heter MENTALSKADA som jag accepterade men då dök upp ett fruktansvärt otrevlig och obegripligt meddelande/text som jag skäms att kopiera och visa er här. Vem ska jag vända mig till och visa vilket meddelande jag fick, vem är ansvarig för betapetet?? Tacksam om nån hjälper mig och akta er för den som kallar sig MENTALSKADA MVH och Gud Jul till alla spelare | |
fotskada | 2022-12-11 22:40 | |
![]() | Hej. Jag beklagar att du fått uppleva detta. Som svar på din fråga så vet jag inte vilka admins som är aktiva. Men Bitte är det. Jag och säkert flera andra har fått vad jag tror är samma meddelanden i dag. Jag fick cirka 20 meddelanden (meningar med versaler) när jag hade skapat ett nytt spel. Detta upprepades varje gång jag försökte skapa spel, alltså att personen gick in varenda gång. Jag har skickat cirka fem meddelanden om saken till Bitte, men tidpunkten gör att det inte är konstigt om hon inte sett det innan. Jag tror att det rasat in anmälningar mot vederbörande MENTALSKADA som tidigare i kväll av allt att döma också agerade under ett annat nick. Min förhoppning är att admin tar tag i detta så fort som möjligt. Jag hoppas också att fler anmäler det eller visar sitt stöd för dig här i chatten samt att admins vid sådana här allvarliga/dåliga beteenden bortser från regeln om att man inte får hänga ut spelare. För den omnämnde personen hängde ut sig själv väldigt mycket i chatten och mot andra. Hoppas du hittar trevliga spelare. | |
fotskada | 2022-12-11 22:50 | |
![]() | Just ja, Odin och Mouche kan du också skicka till. Mouche har jag dock inte sett på länge och inte Odin heller. | |
Bitte - Administratör | 2022-12-12 06:56 | |
![]() | Jag slet som ett tok i går med att radera all skit som det nicket/nicken la in i forumet , sen har han tydligen även skrivit i chatten i Giraffen samt privat till vissa, Det beteende som den personen visade upp är inget som vi på Betapet accepterar , beklagar verkligen er som blev utsatt för den sikten han skrev Bitte | |
Ingrid 123 - Ej medlem längre | 2022-12-12 09:28 | |
![]() | Ja det var fruktansvärt, eftersom jag blev indragen i alla hans kommentarer , bara för jag skrev : Vi behöver en Block knapp! Och det står jag fortfarande fast vid, jag och många med mig efterlyser en sådan enkel sak, allt för slippa få äckliga, löjliga och oförskämda kommentarer på meddelanden...! Jag tycker också kul och spela, men vill slippa dumma människor ! Just nu spelar jag mer wf, kan ha profilbild, det finns en Block knapp om någon uppför sig illa, så det går att införa en sådan enkel sak för oss, finns även mänsom tycker detsamma. | |
Tova 77 - Ej medlem längre | 2022-12-12 11:24 | |
![]() | Instämmer med ovan. Vi tjejer både unga o äldre ska absolut inte utsättas för män som är här av annan anledning. Röstar för Blockknapp för allas trevnad . | |
Rutger007 | 2022-12-12 12:20 | |
![]() | Jag är man numera en gammal gubbe!men har flera gånger under hösten blivit raggad på av andra män när jag spelat En var väldigt grov och en annan lyckades spåra mig till facebook. Om jag kan råka ut för det här på Betapet förstår jag att tjejerna måste ha ett helsike. Spelade för övrigt med en fruktansvärt otrevlig person för några veckor sedan som råskällde sig igenom hela matchen och var extremt otrevlig. Så en möjlighet att blockera känns angelägen. | |
Roddaren - Ej medlem längre | 2022-12-12 14:56 | |
![]() | Jag var med om samma sak i går kväll. En "spelare" kallade sig "tjejtjusaren" en annan "killtjusaren" (båda kan ha haft något ytterligare tecken i sina nick). En av dem släppte jag in i ett spel och då började det med att persoen skrev ungefär tre meter grova könsord i chatten. Jag är luttrad, jag vet vad som rör sig på nätet, så jag skrattade bara mest och skrev något tillbaka om att har man inte mer mellan öronen så är det ju bra för då vinner jag lätt som en plätt. Och det gjorde jag också. Och det blev helt tyst. Men självfallet ska det inte vara så här och andra, unga tjejer till exempel, som konstant trakasseras sexuellt i hela samhället, ska inte behöva lämna Betapet eller något annat heller. Men skulle en blockeringsknapp verkligen hjälpa? Det här är ju troll som ständigt skapar nya nick, då blev det ju ett väldigt blockerande utan att det ens hjälpte.IP-kontroll förutsätter jag att värdarna har koll på men inte ens det är ju alltid lösningen, om någon kör med en VPN-tjänst. En kodsnutt som känner igen vissa ord i chatten, spelets eller den allmänna, vore bättre och att den som då skriver en massa snusk åker ur spelet eller sajten direkt. | |
Lee90 - Ej medlem längre | 2022-12-12 15:13 | |
![]() | Jo jag har fått 4 meddelande ser jag nu, har inte varit inne här sedan igår fm, men usch vilka äckliga meddelanden , från Tjejtjusarn och Killtjusarn , vad ska jag göra? Är han borttagen ? Obehagligt, tycker också en Block kan hjälpa. Jättegärna . | |
Lee90 - Ej medlem längre | 2022-12-12 16:47 | |
![]() | Efter dom här otäcka meddelanden. Känns inte kul och ha en profilbild längre, så nu lyssnar jag på min man att ta bort den, han har nog rätt. | |
Roddaren - Ej medlem längre | 2022-12-12 17:18 | |
![]() | Lee99: Själv har jag ingen profilbild men funderar starkt på att lägga till en. Det borde betyda att jag inte får ett enda snuskmeddelande till..... Haha! | |
Lee90 - Ej medlem längre | 2022-12-12 17:24 | |
![]() | Haha, Roddaren spelar nog ingen roll med eller utan bild , känns tryggare nu. Men, lägg du in en bild, testa. | |
Bitte - Administratör | 2022-12-12 17:42 | |
![]() | Det som skedde här i går tillhör inte vanligheterna, utan det var någon som troligen inte mådde så bra som härjade här, Vill också klargöra att jag på inget vis haft någon att göra med den personen utan allt som skrev var trams och lögner Bitte | |
Nick 2 - Ej medlem längre | 2022-12-13 16:35 | |
![]() | Även jag har fått 2 obehagliga meddelanden, såg det nu. Ser nu personen är borta, skönt det. | |
bjornbjorn | 2022-12-13 17:34 | |
![]() | Även jag som "gubbe" blev drabbad. Kan bara erinra mig att det hänt någon enstaka gång tidigare under de (många) åren jag varit aktiv här. Otrevligt är det i varje fall. Tvivlar på att det spelar någon roll om man har bild eller inte. Tveksamt om det hjälper med blockfunktion. Det är ju bara att öppna ett nytt konto. Vet att det pratades om att det skulle gå att blocka en ip-adress för att komma till rätta med det, men jag vet inte om det funkar att göra så. | |
miss Afrika - Ej medlem längre | 2022-12-14 09:00 | |
![]() | Tre rasistiska och 2 andra fula meddelanden har jag fått från en Tjejtjusarn . Oacceptabelt . Aldrig mer spela med bild. | |
Tova 77 - Ej medlem längre | 2022-12-14 09:46 | |
![]() | Klimatet har hårdnat på Sociala medier , går inte att skydda sig någonstans, tyvärr. Profilbild eller inte spelar tydligen ingen roll. Men , Jag spelar bara med min familj, och vänner. | |
Bitte - Administratör | 2023-02-18 11:04 | |
![]() | bjornbjorn Du har så rätt spelar ingen roll med blockeringsfunktion i detta fall, för det som varit inne skapar bara nya konton, samma med att blockera IP-adressen . för tro mig det är det enda jag gjort sista tiden med den som är inne och skriver otrevliga saker i forumet och till er användare. Bitte | |
Bitte - Administratör | 2023-02-18 11:33 | |
![]() | Raderat några inlägg , då ett nick går att läsa ut och sedan även de som hängde i hop med det inläggen antoNrydb skriv till mig Bitte | |
antoNrydb | 2023-02-18 12:00 | |
![]() | Tack för att du tar tag i det. Ganska läskigt att tänka på att gubben sitter och skriver så till alla han spelar mot…och han hade över 5k matcher tror jag! | |