Spelrum
Giraffen | 29 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 28 |
Inloggade | 58 |
Mobilspel
Pågående | 21 627 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Trisan | 2006-11-16 13:13 | |
Hur gör jag för att bjuda in någon eller gå in på något spel som redan är startat? Hjälp mig. Jag är ny här o fattar inte hur jag gör för att spela med andra. Någon som har svar på hur jag ska göra? | ||
Kvittra | 2006-11-16 13:43 | |
Man kan kolla vanliga frågor och spelregler först, och se om det finns någon bra info där. Man kan inte gå in i ett spel som redan startat, men det går att spionera på det. Då klickar du bara på förstoringsglaset. | ||
HumbleBug | 2006-11-16 14:22 | |
Det finns en dörr . . . Skulle nog inte heller ha fattat att jag skulle klicka på dörren om jag var helt ny och inte blivit "initierad". Den är lite "osynlig" för ett otränat öga. Det finns en del på informationssidan på sajten som faktiskt skulle kunna förtydligas för de stackars förvirrade nytillkomna. Tänker också på sidan med elefantmedaljen som "vandringspokal", vackert skrivna rader, men det står faktiskt inte där hur man ska få den! Saker och ting är inte så självklara för nybörjare. | ||
Kvittra | 2006-11-16 16:36 | |
Hej igen Trisan! Säg till om vi (jag och HumbleBug) har missförstått vad du frågat efter, och om du behöver mer hjälp. | ||
Nemi | 2006-11-16 16:45 | |
Yay. Snabba svar. HumbleBug: We know :) Jag jobbar på att sammanställa lite fler saker som ska hamna under faq och eventuellt förstasidan. T ex Elefantmedaljen. (som för mig fprtfarande är lite förvirrande ;) ) Tyvärr så ser ju/letar inte alla längst upp i menyraden. För den är ju rätt tydlig. | ||
metmasken | 2006-11-17 16:20 | |
Ja och kompistoppen..? Det är bara jag själv som ser vem jag lagt på kompistoppen eller?? | ||
Nemi | 2006-11-17 17:04 | |
Stämmer. Den är din och endast din. | ||