Spelrum
Giraffen | 8 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 7 |
Inloggade | 15 |
Mobilspel
Pågående | 20 775 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
sommaren2015 | 2023-03-20 21:42 | |
![]() | Betapet appen stängs av ! Hej! Ni ser överst vad ämnet handlar om ! Jag har tagit bort appen installerat på nytt etc men den fortsätter att sluta fungera mitt i spelet. Varför ? Jag har den i IPhone 7. Tidigare en äldre version i en gammal Samsung mobil som fungerade perfekt men mobilen kraschade nyligen . Tacksam för er hjälp ! Apple supporten rådde mig att kontakta er . | |
kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2023-03-20 22:00 | |
![]() | Hej sommaren2015! Jag skickar ditt meddelande vidare. Hoppas det löser sig. | |
blue_moon19 | 2023-03-20 22:10 | |
![]() | Har du kollat om betapet behöver uppdateras alt din telefon? Med tanke på att du har så gammal mobil. | |
sommaren2015 | 2023-03-20 22:45 | |
![]() | Tack för era svar ! Ja min mobil är uppdaterad ! Jag tror att jag har gjort det jag har kunnat 😀 | |
monk - Administratör | 2023-03-20 22:49 | |
![]() | Prova uppdatera iOS versionen på mobilen. Om det ändå inte fungerar beror det nog tyvärr på att mobilen är för gammal. | |
sommaren2015 | 2023-03-20 23:34 | |
![]() | Jag har den senaste versionen . Som jag skrev i början så hade jag en fallfärdig Samsung s4 där appen fungerade perfekt ända tills jag tappade den på golvet hemma och den lade av .Har försökt med livräddning men skärmen har fått sig ett slag .Tack M | |
sommaren2015 | 2023-03-27 19:48 | |
![]() | Hej igen ! Ingen support verkar jag få! Det är mkt påfrestande med att appen slutar att fungera och jag får ladda ner den ggn på ggn under ett dygn. Vet ej orsaken förutom att den är installerad på mobilen som kraschade men den hade den gamla Betapet versionen . Tacksam för svar ☕️ | |
Bitte - Administratör | 2023-03-28 06:19 | |
![]() | Skulle tro att det är som Monk en av ägarena skriver att du helt enkelt har en lite för gammal mobil Bitte | |
sommaren2015 | 2023-03-28 23:43 | |
![]() | Nej det tror jag absolut inte ! Min gamla Samsung S 4 den var gammal men Betapet strulade aldrig !Jag råkade puffa till bordet och den föll ner på golvet då skärmen blev svart . Jag vet inte om det kan bero på att den ena var android och denna IPhone . Jag spelade på den sistnämnda ibland och då fungerade den bra . Tack för ditt svar 🌻 | |
Fridolfa | 2023-03-30 10:47 | |
![]() | Det här har jag tagit upp tidigare- har exakt samma problem som dig med min iPhone..får ”ladda” in Betapet flera ggr om dagen för att kunna spela. Vansinnigt frustrerande! Har testat allt.. | |
sommaren2015 | 2023-03-30 11:51 | |
![]() | Jaha även du ? När laddade du ner appen och i vilken mobil? Android/iPhone?har du inte fått ngn support ? Det verkar svårt att få hjälp ,tack 🌸 | |
Fridolfa | 2023-03-30 12:23 | |
![]() | Har iPhone 8 - problemet har varit i ett år minst.. spelat i fem år har aldrig varit problem innan. Support nja .. visst samma svar som du fått.ingenting har hjälpt. Allt är uppdaterat i min telefon.. känns som att produktutvecklaren vill att man skall ”tanka” ner appen flera ggr om dan så får de bättre statistik? Eller tjänar pengar ? Tridt | |