Spelrum
Giraffen | 0 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 1 |
Mobilspel
Pågående | 21 236 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
kartann 11 | 2024-06-18 21:28 | |
![]() | Sexreklam Kan sidan avstå från reklam med sexuella tjänster. Tycker det är beklämmande att behöva utsättas för den sortens reklam på orsspelssida. Annika | |
GrandeGranen | 2024-06-18 21:51 | |
![]() | Alltid farligt med den typen av klagomål. Vips så kanske svaret kommer från utvecklarna att reklamen är individanpassad och bygger på vad för sidor användaren ofta besöker =) | |
Ettfyrafem | 2024-06-18 21:58 | |
![]() | Hahahahahahahahahaah, oooops | |
Roddaren - Ej medlem längre | 2024-06-18 22:02 | |
![]() | Haha, jag kan meddela att sexreklam kan dyka upp utan att du någon enda gång besökt eller sökt på sådant material (och ja, jag och min käresta har varsin dator, telefon osv och skulle aldrig komma på tanken att lämna internetanslutna enheter olåsta). Det är många år sen nu men jag fick också syn på någon sexig liten annons här på Betapet. Det var inte grovt, absolut inte, men även jag tyckte att det var otrevligt eftersom det speglade en trist och daterad kvinnosyn. Så jo då - det kan hända och har hänt- Här. | |
Skedvi | 2024-06-19 14:28 | |
![]() | Själv har jag reklam för Dödsregister, säkert någon som kan bli kränkt av det också. | |
GrandeGranen | 2024-06-19 14:54 | |
![]() | Roddaren: Jo, jag förstår att det säkert är som du säger i Betapet-fallet. Det är bara en klassiker man sett många gånger i andra sammanhang som bjöd in till skämtet. Person klagar på typ mail-order-bride-reklam och får svaret att annonserna är personligt anpassade efter sökhistorik etc. :) | |
Pötifar | 2024-06-19 17:29 | |
![]() | Varför får jag aldrig nån sexreklam? | |