Spelrum
Giraffen | 30 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 32 |
Inloggade | 62 |
Mobilspel
Pågående | 21 689 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
-NIKe- | 2006-12-01 19:50 | |
Mest uthållige/a spelaren/erskan? Finns det några siffror över maratonspelare? Dvs någon som spelat Betapet oavbrutet under längst period. | ||
odin - Administratör | 2006-12-01 21:38 | |
Maraton hur då? Den som haft kontot längst och fortsatt spelat matcher? | ||
blue_moon | 2006-12-02 02:03 | |
Säkerligen går det att få fram statistik på uthållighet hos betapetare. Du menar dom som spelat flest antal timmar i sträck? Alla uppgifter finns ju i vars och ens spelstatistik, med datum och tid för start och avslut. Själv har jag tidigare spelat nästan hela dagar i sträck. Vad sägs om att utlysa ett Betapetmaraton? Frivilliga skulle kunna anmäla sig här! Om vi uppnår fina resultat kan vi kanske kontakta Guinness Rekordbok...? | ||
Jo-na-tan - Ej medlem längre | 2006-12-02 03:44 | |
Jag och Gais har haft ett sånt där vi skulle lira 100 matcher i streck, kom dock bara upp i 60 eller nåt sånt på ett drygt dygn. Alldeles för ineffektiva alltså.. blir antagligen ett nytt försök inom en överskådlig framtid. ;P | ||
TheGAIS - Ej medlem längre | 2006-12-02 09:00 | |
37 timmar satt jag framför beta och klarade 67 matcher | ||
blue_moon | 2006-12-02 09:34 | |
Inte illa! Under annat nick då förstås... | ||
TheGAIS - Ej medlem längre | 2006-12-02 09:50 | |
Hehe ja.... | ||
blue_moon | 2006-12-02 10:40 | |
Teoretiskt skulle man kunna spela 4 matcher i timmen (hets) - sen är frågan hur länge man klarar det. Efter 25 timmar är man då uppe i 100 matcher och efter 37 timmar platsar man säkert i Guinness´ Book of Records... Fast om man ska slå uthållighetsrekord funkar det inte med högt tempo. | ||
-NIKe- | 2006-12-02 13:26 | |
Ja,det var flest timmar spelade som jag menade. Sjalv har jag spelat som mest under 8 timmar, då är man ganska rund I huvudet efteråt. Men det var länge sedan under annat nick. En rolig ide att arrangera ett maraton för guiness rekordbok. Men personligen skulle jag nog inte orka ställa upp.... | ||
illiterate - Ej medlem längre | 2006-12-03 02:28 | |
Teoretiskt sett kan man faktiskt spela åtminstone 50 matcher per timme. Dock får man se till att båda passar tills slumpen avgör vem som vinner. Annars kan man naturligtivs ge upp på första draget, men det lär inte vara lika spännande. | ||
hugokolbaz | 2006-12-03 02:37 | |
Vilket roligt sätt att spendera sin tid. Man kan också spela själv och gissa vilka bokstäver som dyker upp som starthand och hålla på så tills man dör eller tills man inte längre orkar vara uppe och skriva trams i forumet och gå och lägga sig och se till att spendera morgondagen på ett bättre sätt än man spenderat dagen som varit. | ||
blue_moon | 2006-12-03 07:56 | |
Det finns säkert nyttigare sätt att använda sin tid, men är man fascinerad av ord och betapettokig så är man! Jag har ökat mitt redan stora ordförråd avsevärt sen jag började spela här. Skriver upp nya "glosor" och kollar betydelsen i SAOL..... Nej Illitterate, riktiga matcher ska det vara! | ||