Spelrum
Giraffen9
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
2
Inloggade11
Mobilspel
Pågående21 656

Forumkategorier

Användare Inlägg  
lafrosty2006-12-08 14:03
Antal inlägg: 3

pausa
När ska paus tidsbegränsas så vi slipper detta fuskande - det borde inte få vara mer än 5 min paus sedan ska det återgå automatiskt igen.
Lafrosty

vulcan2006-12-08 14:30
Antal inlägg: 7666

Forumadmin: Den här får stå kvar trots att vi har haft x antal trådar om pausknappens vara eller inte vara redan. Däremot tar jag bort den parallelltråd du skapat under Seriösa diskussioner. Dessutom kan man undra vad du anser att Betapet är skyldigt dig eftersom du framställer en ren begäran där du kanske borde be eller fråga vänligt till ett par killar som håller igång den här sidan helt idealistiskt och utan ekonomisk vinning för sig själva.

smurvlan2006-12-08 14:36
Antal inlägg: 840

å¨herregud, inte nån bra dag verkar det som att diskutera sånt är!

vulcan2006-12-08 14:42
Antal inlägg: 7666

Diskutera på ni. Den sista meningen borde jag egentligen inte ha skrivit som forumadmin. Det råkar bara vara min personliga uppfattning att rättigheter som regel hör ihop med skyldigheter. Själv anser jag inte att Odin och Monk är skyldig mig ett dugg - det skulle väl möjligen vara att uppträda trevligt så länge jag gör det. Och det har hittills aldrig varit något problem med nån av de båda pojkarna :)

blue_moon2006-12-08 19:13
Antal inlägg: 9713

Naturligtvis är vi glada och tacksamma för att Betapet finns och att vi helt kostnadsfritt kan spela, chatta och diskutera så mycket vi vill! Det är egentligen för bra för att vara sant. Men som de ofullkomliga människor vi är, blir vi alltför lätt bortskämda och ställer allt större krav i stället för att anstränga oss och tänka till själva...Vi borde åtminstone läsa spelreglerna ordentligt.

Är det nån mer än jag som har läst Elsa Beskows saga "När det stora blåbärsberget kom till stan" (i samlingen Muntergök)? Den handlar om en generös gåva som missbrukas och till slut tas tillbaka...

Egentligen har jag samma önskemål om tidsbegränsad paus som frågeställaren - men om jag nekar till paus när jag spelar mot någon okänd, eller passar mig ur spelet om jag sitter fast med en "smitare", så löser sig problemet ändå.

monk - Administratör2006-12-09 09:43
Antal inlägg: 2378

tidsbegränsad paus är förmodligen det önskemål som flest skriver om här. Problemet har varit att det är lurigt att lösa det tekniskt. Men vi arbetar på att fixa det, tills dess rekommenderar vi att ni inte går med på paus mot spelare ni inte litar på. :)

Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?