Spelrum
Giraffen | 46 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 1 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 33 |
Inloggade | 81 |
Mobilspel
Pågående | 21 426 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
lyyydia | 2006-12-19 18:42 | |
teckensnitt på spelplanen ändras... Teckensnittet på spelplanen ändras och datorns minne överbelastas när jag spelar Betapet. Är det ngn som vet vad det beror på? Är det hackers eller? Ikonen i vänstra övre hörnet blir svart. lyyydia | ||
Zizzi | 2006-12-20 11:37 | |
Jag brukar få samma problem med teckensnitt, trodde jag var den enda som hade problem med detta. Men oftast brukar det gå att fortsätta spela, även om det är lite svårt att se vilka bokstäver det är, blir lite "grötigt". Jag vet inte heller vad det beror på. | ||
sakoline | 2006-12-20 13:54 | |
Teckensnittet kan bero på storleken av spelplanen. | ||
Pekkis | 2006-12-20 14:31 | |
Har nock hänt mig också en gång eller ett par. Fast det är bara under en kort stund. | ||
lyyydia | 2006-12-21 17:56 | |
Det händer mig hela tiden och det började när jag laddade ner den nya versionen -flash player 9- med den tidigare versionen hade jag inga problem. har bara problem på BETApet-sidorna. | ||
Nemi | 2006-12-21 21:00 | |
det har hänt att jag lyckats göra nån skum tangent-kombination så jag har ändrat storlek på typsnittet.. då ser det mesta skumt ut under spelet. Kommer dock inte ihåg vad jag gjorde exakt. | ||
Macson | 2006-12-21 23:33 | |
det stämmer!! Problemet började efter jag hade laddat hem Flash player 9!! | ||
bollkoll | 2007-01-10 11:11 | |
Jag har problem med detta hela tiden. Typsnittet ändras och ofta låser sig hela min dator också - minnet överbelastat? Så här har det varit i tre veckor och mina spelresultat försämras stadigt. Ibland hinner jag inte tillbaka in i matchen innan den tar slut. och hinner jag har jag förlorat mycket tid. IRRITERANDE! Finns något jag kan göra med min dator för att slippa detta? | ||