Spelrum
Giraffen | 32 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 27 |
Inloggade | 59 |
Mobilspel
Pågående | 21 458 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
smurvlan | 2006-12-26 19:31 | |
få svar? hur gör man för att få ett svar när man har ställt en fråga?? Det låter ju lite underligt, men om jag ställer en fråga via en tråd och nån tok som har en dålig dag stänger den tråden o inte gett ett klart svar och heller inte mailar mig personligen med ett svar?? Varför inte ha en tråd öppen tills svaret har framkommit?? | ||
Nemi | 2006-12-26 19:51 | |
Det går finfint att maila oss övervakare med frågor med :) Vi stänger trådar ibland om de redan finns eller redan är besvarade eller helt har spårat ut. | ||
odin - Administratör | 2006-12-26 19:52 | |
Tydligen så gillar du inte hur vi administrerar forumet. Du vet hur vi gör och att vi väljer att göra så. ÄNDÅ måste du fortsätta att ifrågasätta oss, varför vet jag inte. Det är OK att ifrågasätta våra regler, men du ifrågasätter allt hela tiden och måste fortsätta att älta saker i all evighet. Kan du inte bara ge upp och acceptera? Vad vi än gör hittar du alltid något fel, har svårt att tro att det hjälper om vi gör på ett sätt, för du hittar troligtvis fel i något annat. Det är ett känt faktum att vissa retar sig på "auktoriteter" och att de inte får göra som de vill, och hur de vill. Och här har du ditt svar: NEJ du får inte göra som du vill här VI bestämmer. Då säger du att vi är facister, elaka och hårda. Men då får man betänka sig att hela samhället styrs av regler och lagar. Sådant som andra bestämt, det får man acceptera eller försöka ändra på. Dock så försöker du i din iver att ändra på detta på fel sätt genom att skapa okynestrådar hela tdien för att försöka reta upp oss eller för att du vet att vi kommer stänga tråden så att du sedan kan säga "ha, vad var det jag sa, jag visste att de skulle stänga tråden...". Tycker detta är tecken på hur en rättshaverist beter sig. Man bör då inse att det är ett antal kanske 3-4 st som hela tiden skall ifrågasätta ALLT, och aldrig nöja sig med ett svar eller hur vi löser problem, på varför vi gör som vi gör, resten av folket på detta forum har aldrig några problem, man kan fråga sig varför det är så? Varför "trakasserar" vi inte dem (du anser dig säkert trakasserad av oss). Lite självinsikt skulle vara av värde här tror jag... Vi försöker vara så ödmjuka som möjligt och säga ifrån bestämt, men du nöjer dig givetvis inte med det utan måste fortsätta in i evigheten... Tror du verkligen att alla övervakare har blivit hjärntvättade och därför reargerar de flesta lika dant? Du har kanske aldrig tänkt på att det kan bero på hur DU beter dig? | ||
flinger | 2007-01-03 17:41 | |
Innan man klagar och ifrågasätter tycker jag det finns några saker att betänka Det kostar inget att vara medlem här Det är fullkomligt frivilligt att vara medlem Man kan när som helst avsluta sitt medlemsskap Övervakare och administratörer arbetar ideellt och förtjänar en stor eloge och massor av tacksamhet från oss som tycker att det här är en av, eller t.o.m. den allra bästa platsen på nätet. Puss och kram till er alla som jobbar här! | ||
Mouche - Administratör | 2007-01-05 11:17 | |
Jag har här ovan tagit bort ett inlägg som var att anse som ett personligt påhopp på trådskaparen. Sådana saker undanbedes. Mouche | ||
ingson | 2007-01-05 11:29 | |
Instämmer helt med flinger | ||
smurvlan | 2007-01-05 13:00 | |
hehe ni e ju allt bra roliga. Odin som tar för givet hur jag känner o tänker om er admins. Flinger som sitter och har helt rätt o är förmodligen en sån som aldrig vågar säga riktigt vad den tycker. Åsså Nemi som svarar så glatt hon kan !! HAHAHA Det enda detta handlar om är ju att man inte får öppna vilken tråd man vill fast man håller sig till reglerna... Dessutom vägrar ja vara en sån som inte säger vad jag tycker om saker o ting! Viktigt att ge o få svar på frågor, annars visas ju inte ömsesidig respekt, även om man tycker olika! Rakt till Odin: Jag har definitivt INTE klagat på precis allt här... isåfall får du söka hjälp för dubbelseende! | ||
-NIKe- | 2007-01-05 13:09 | |
Smurvlan, ge upp! Betapet skapades inte för att svara på dina frågor. Söker du medmänsklighet, så försök att föregå med ett gott exempel. Vanligtvis brukar man ta seden dit man kommer och respektera de regler och etiketter som är upplagda. Klarar du inte av att befinna dig på någon annans territorium utan att rätta dig efter reglerna bör du söka dig till ett forum där du får lov att härja fritt och sprida din galla. Man kan jämföra situationen med allemansrätten. | ||
-NIKe- | 2007-01-05 13:12 | |
P.s Bara för att man anser att Odin och hans medarbetare gör ett bra jobb innebär det inte att man inte säger vad man tycker. Det är ju just det vi gör. Vi TYCKER att Odin m.fl gör ett väldigt bra jobb. Att ha en åsikt är inte detsamma som att vara motvals D.s | ||
smurvlan | 2007-01-05 13:18 | |
Absolut.. dom e skiiiiit bra! Men det som är synd är man samma sak gäller inte i alla fall. Jättesynd för reglerna verkar ju bra ändå tycker jag! hahahhaa | ||
smurvlan | 2007-01-05 13:18 | |
oj glömde skriva.... ska jag ge upp ??? Menar du verkligen det?? Vi har ju en tråd här som får vara öppen. Tokkul att skriva o tycker olika saker ju! Då ska man väl inte ge upp?!? | ||
Nemi | 2007-01-05 13:34 | |
Hon syftade nog inte på att du skulel ge upp att skriva :) | ||
-NIKe- | 2007-01-05 13:41 | |
Nä.....det stämmer. Mina inlägg kanske har låg läsbarhet eller så beror det på mottagaren. | ||
Pekkis | 2007-01-05 13:42 | |
Oh my lord.. hatar -nike- smurvlan eller? | ||
flinger | 2007-01-05 14:14 | |
Jodå, jag vågar säga vad jag tycker. Däremot väljer jag att avstå vid tillfällen när min åsikt inte tillför något, när jag vet att någon blir sårad och när jag inser att jag argumenterar för en förlorad sak. Jag har dock insett att alla inte väljer som jag... | ||
smurvlan | 2007-01-05 14:15 | |
oj då Nike.. jag tror att det är så här att det enda jag ska ge upp är att lägga energi på dina otroligt mogna ord här i forumet! | ||
smurvlan | 2007-01-05 14:16 | |
skönt flinger att vi är olika.. annars skulle inte detta otroligt jättebra forum finnas till! | ||
vulcan | 2007-01-05 14:35 | |
FORUMADMIN: Jag stänger denna tråd nu som urartat till rena barnsligheter - i huvudsak beroende på en person. Du har fått svar på de frågor du ställt Smurvlan och dem får du acceptera. Lägg din energi på något annat är mitt uppriktigt menade goda råd till dig. | ||
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.