Spelrum
Giraffen | 31 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 27 |
Inloggade | 58 |
Mobilspel
Pågående | 21 472 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
pistol-pete | 2006-12-31 03:29 | |
rating passa nyss ut mig ut ett spel eftersom jag inte hade nån lust märkte jag efter 1 min spelande. mot motståndare fick typ 30 p själv fick jag -2. vi hade ungefär samma rating ändå gick jag 60 minus och den andre 70 +. så är det ju inte om man spelar vanligt och förlorar vanligt med typ 30 p. varför hände det nu? jag passade ju ut mig för att inte torksa mycket i rating som man gör när man ger upp. blev ju lite smått irriterad... | ||
Perpersa - Ej medlem längre | 2006-12-31 06:01 | |
Är inte helt hundra men tror det kan straffa sig om man har mycket poäng kvar... | ||
SheDeVille | 2006-12-31 12:11 | |
Jag kollade statistiken på er båda - du hade högre rating än din motspelare som också hade betydligt högre poäng i matchen. Om du inte ska förlora på att passa dig ur ett spel så bör du ha betydligt högre poäng i matchen än motståndaren när du passar dig ur - annars straffar det sig som det nu gjorde. Om en person slutar lägga brukar jag rekommendera den andre att han/hon försöker få mer poäng än motståndaren - hur mycket beror ju på förhållandet mellan de båda spelarnas rating - innan man börjar passa sig ur. Om du vill veta mer hur ratingen påverkas kan du läsa under vanliga frågor där det också finns en länk www.betapet.com/misc...ra ting.pdf till ett pdf.dokument för den som vill veta mer. | ||
SheDeVille | 2006-12-31 12:15 | |
Det finns flera diskussioner om rating sedan tidigare i detta forum, t ex: www.betapet.com/inde...am p;page=0 Läs gärna där och fortsätt gärna diskussionen där. | ||