Spelrum
Giraffen | 56 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 4 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 37 |
Inloggade | 97 |
Mobilspel
Pågående | 21 438 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Kulspel | 2007-01-05 11:33 | |
Betapet stängt i går? Hej, vid några tillfällen sedan vi började bruka denna FANTASTISKA sajt i somras har vi haft problem med att "sidan inte kan visas". Det har pågått i allt från ett par timmar till ett drygt dygn. Är det min dator/uppkoppling som krånglar eller är det allmänt? Kom t ex inte in i går när jag försökte ca kl 22.00 till 04.00 idag. Tack och hej! | ||
Slemet | 2007-01-05 11:36 | |
Hade samma problem jag också... Man får ju nästan panik! Vart ska man då ta vägen?! Tankarna börjar gå i huvudet... tänk om betapet aldrig kommer tillbaka igen... så försöker man dagen efter... och där var ni ju igen! | ||
Kulspel | 2007-01-05 11:38 | |
Skönt att höra att det inte bara var min dator iaf då! Håller med dig. Det värsta är när man verkligen spetsat in sig på att spela lite - och så ingenting!!!! Men desto gladrare blir man när det funkar igen! | ||
hugokolbaz | 2007-01-05 11:42 | |
Jag drömde att de hade bytt server till morgonen och alla roliga förändringar var genomförda. Man kunde äntligen utmana ord och jag var lycklig. | ||
jssfrk | 2007-01-05 11:48 | |
"...och alla krig var slut." | ||
Jo-na-tan - Ej medlem längre | 2007-01-05 11:51 | |
:D | ||
monk - Administratör | 2007-01-05 12:06 | |
jo, det stämmer att vi haft problem med att servern går ner och "sidan kan inte visas" vid några tillfällen. Vi som driver Betapet är minst lika frustrerade som er när det händer :( Vi kommer dock inom de kommande veckorna att uppgradera våra servrar vilket minskar risken för ytterligare fel. | ||
Mouche - Administratör | 2007-01-05 12:06 | |
Kulspel: Det är inte din dator/uppkoppling det är fel på såna gånger. Ibland går sidan ner av olika anledningar och då måste eventuella fel åtgärdas och det kan ta några timmar...upp till några dagar, att fixa. Tack och lov så händer det dock sällan =) Mouche | ||
Mouche - Administratör | 2007-01-05 12:07 | |
Ooops...såg inte Monks svar innan jag skickade mitt. Kaka på kaka alltså.. Mouche =) | ||
Elmis | 2007-01-05 12:20 | |
Vi får nog skicka Mouche på kakavvänjning... | ||
Slemet | 2007-01-05 12:34 | |
Om (gud förbjude, typ) det skulle hända igen, var kan man då vända sig? Finns det nån panik-och-ångest-sida man kan gå till och skriva av sig? | ||
hugokolbaz | 2007-01-05 12:35 | |
Den heter ordspel.se Duger vid panik. | ||
odin - Administratör | 2007-01-05 22:44 | |
jag fick panikångest också :D för att alla användare led, .. :-) men nu är jag glad igen :D | ||
Slemet | 2007-01-05 23:38 | |
haha, vad bra att du är glad igen då! Men ärligt talat, när det blir sådär så börjar jag faktiskt fundera, typ tänk om betapet aldrig kommer tillbaka igen... hemska tanke. För vem ska man vända sig till liksom? Vem ska man prata med det om?! Och hur ska man få veta om det nånsin kommer tillbaka? Ja, jag vet, har lite undergångstankar för mig, kan inte vara bra.. | ||
tydal | 2007-01-06 01:12 | |
Du behöver inte vara orolig, för så länge folk tycker om att spela Betapet så kommer det att finnas kvar. Skulle de som driver det nu av någon anledning tröttna och lägga ner så kommer någon annan att ta över. Jag är en av de som kan konstruera en webbplats som Betapet, och bland alla som gillar Betapet finns säkert många fler med den kunskapen som kan hjälpas åt. Det är det som är tjusningen med Internet, att folk över hela världen kan samarbeta och då är det enkelt att skapa väldigt bra saker. | ||
Kulspel | 2007-01-06 03:06 | |
Men är det inte underbart att veta att det liksom inte kan ta slut :) Det är så superkul att spela, träffa så mycket olika människor (de allra flesta iaf), avkoppling, utmaning, jamen ni gör det JÄTTEBRA! Och då tar vi det som ett löfte, Tydal. Du räddar oss om något händer :) | ||
blue_moon | 2007-01-06 13:46 | |
Föreslår Tydal som övervakare! | ||