Spelrum
Giraffen | 38 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 31 |
Inloggade | 69 |
Mobilspel
Pågående | 19 925 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Researcher | 2005-10-22 22:34 | |
Pausfrågor och förslag 1) Finns det maxgräns för paus? Hur lång i så fall? Accepterade i den match jag spelar nu en paus. Motståndaren frågade om paus med tillägget "bajsa" och det är ju svårt att neka någon att gå på toaletten. Men nu har jag suttit här en kvart. Om jag går från bordet så kan jag väl förlora matchen om h*n kommer tillbaka och jag inte är där? Om det inte finns maxgräns tycker jag det borde införas liksom att om man kunde titta på enskilda matcher (gå in och läsa spelstatistiken alltså) skulle kunna se om någon spelare begärt paus. Finns det ett mönster att samma spelare ofta begär paus skulle man ju kunna undvika att spela mot dem på samma sätt som man undviker spelare med många avbrutna matcher eller långa speltider. (ska vi ha gissningstävling..Hur lång tid det tar för min motståndare att ha bajsat klart, torkat sig och kommit tillbaka till bordet? ;-) ) | ||
Researcher | 2005-10-22 22:53 | |
Det här är ju sjukt..Jag väntade i 30 minuter...och sedan tog jag bort spelfönstret och gick in igen efter 30 sekunder..Då står det att jag kopplat ned..sedan står min tid på -27 minuter..Trots att jag hade fyra minuter kvar när han begärda pausen..SÅ nu får jag MINUS och hans tid står still och det bara för att jag kopplade ner mig i 30 sekunder för att skriva ett meddelande! Så dumt! Och inte kan jag göra något annat heller...Tiden går, men jag kan inte lägga något..! | ||
Researcher | 2005-10-22 22:54 | |
Nu ansåg jag att jag måste ge upp och då står det att dte är OSPORTSLIGT...*arg* | ||
Researcher | 2005-10-22 22:55 | |
Jag hade alltså ledning med 158-96 när han begärde paus...Jag gick med på pausen, väntade som sagt i 30 minuter innan jag var tvungen att göra lite annat i 30 ynka sekunder...Kommer tillbaka och har alltså 27 minustider...Han fick +96 poäng på detta! | ||
Huvet | 2005-10-23 00:32 | |
Researcher: Jag kan meddela att utvecklarna vet att problemet finns och att det finns med på TODO-listan för saker som ska fixas. Det kommer att införas en tidsgräns på pausefunktionen som du föreslår. Den andra buggen om negativ tid vid nedkoppling finns också på listan. Under tiden kan jag rekommendera att du bara går med på paus om du känner personen i fråga och vet att personen i fråga aldrig skulle göra som din motståndare gjorde. Mycket dålig stil av den personen. Hoppas du får tillbaka ratingen snart igen :) | ||
Researcher | 2005-10-23 00:37 | |
Det är anmält på en annan övervakares inrådan. Den här personen har bara cirka 900 i rating och det känns grymt att han då har fått en tiondel av dem genom att göra så här. | ||