Spelrum
Giraffen | 31 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 15 |
Inloggade | 46 |
Mobilspel
Pågående | 21 276 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Stepe543 | 2007-01-13 16:17 | |
Det går inte att sparka... De senaste 2-3 dagarna har jag inte kunnat sparka från mina spel! Vad beror det på? Bugg? | ||
tildus71 - Ej medlem längre | 2007-01-13 22:24 | |
har du markerat spelaren innan du sparkat? annars kan det nog vara en bugg ja. | ||
Merko | 2007-01-13 23:15 | |
Tycker for ovrigt att det vore trevligt med en funktion som holl sparkade spelare borta fran spelet. Har ett par ganger rakat ut for "roliga" typer som genast hoppar in igen nar man sparkar ut dem. Makta irriterande.. | ||
emmanent | 2007-01-14 00:08 | |
En annan bra grej är annars att döpa sitt spel till vilken typ av motspelare man vill ha! :-) | ||
Femmy | 2007-01-14 04:32 | |
"Jag vill inte spela med motspelare som vet bättre än mig, om vad jag skall lägga och hur detta skall ske" får ju faktiskt inte plats på raden! :) | ||
myran_64 - Ej medlem längre | 2007-01-14 06:49 | |
emmanent: Det hjälper ju inte!!! Även om jag döper det till +1500/2000 eller vad jag nu vill så kommer det ändå folk med 6-7-800 och vill spela. Folk kollar inte vad spelet heter utan vilken typ av spelform det är snabb/stress/slump osv.. | ||
Radagast | 2007-01-14 07:48 | |
På isc.ro kan man ange vilken typ av motståndare man vill möta, och andra släpps inte in: - Hur stor andel avbrutna matcher man accepterar. - Betalande medlemmar eller alla (jag betalar inte och tror att rätt få gör det). - Min/max rating. Den enda nackdelen, om det nu är en nackdel, som jag har sett är att nästan alla håller sig till motståndare med nästan exakt samma rating: Den högst rankade jag någonsin mött har en rating 5% över min egen rating. | ||
emmanent | 2007-01-14 11:20 | |
Jag personligen respekterar gränser satta, och jag tror att de flesta gör det. Men det finns säkert de som inte "ser" det, eller skiter i det. Men för det stora flertalet av oss som faktiskt respekterar gränser satta, är det tacksamt! Har blivit utsparkad massor av gånger och blir lite trött när det händer - i samtliga fall har det varit spel där inte gränser skrivits ut - känns så himla enkelt från den synvinkeln. Om någon är "idiot" och klickar ändå, misstänker jag att man är "idiot" ändå, så att säga *fniss* och så fort man har med folk att göra måste man stå ut med det, dessvärre! ;-) En funktion som automatiskt sållar bort användare med fel rating vore säkert bekvämt. Men det löser inte problemet med de som inte sätter ut vilken rating-gräns (upp och ner) de vill möta. Ber om ursäkt för "sjanghajjningen" av denna tråd! :D | ||
tildus71 - Ej medlem längre | 2007-01-14 15:05 | |
personligen har jag märkt att när jag döper ett spel till +1500 eller över så är det ännu fler med lägre rating som hoppar in än när jag inte gör det. Ytterst irriterande. Bättre då att folk tål det faktum att sparkaknappen finns för att användas och accepterar att det betyder nej tack jag vill inte spela med dig nu för jag väntar på en annan(oavsett om det är en annan med högre rating eller som man känner) och att man i stället för att tjata startar ett eget spel. | ||
sakoline | 2007-01-15 12:33 | |
Fast ibland kanske folk inte vet att de blir sparkade utan hoppar in igen för de tror bara att det blev nåt fel. Haft en som jag sparkade för han hade mycket lägre rating, då kom han tillbaka och frågade: Ska vi spela då??? Jag hade inte förklarat något, trodde det var för naturligt, men jag ska förstås förklara för alla de sparkade. Han kanske var nybörjare. | ||
smurvlan | 2007-01-15 20:28 | |
kan man inte helt enkelt skriva NEJ TACK med en eventuell förklaring till den istället då? | ||