Spelrum
Giraffen | 26 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 22 |
Inloggade | 48 |
Mobilspel
Pågående | 19 925 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Researcher | 2005-10-24 02:30 | |
Samma tid? Jag spelar på nätterna och har märkt att vid cirka 02.15-02.30 ligger spelet nere i några minuter. Att servarna måste startas om för att uppdatera förändringar på topplistor och dylikt förstår jag, men om det är samma tid varje natt borde det kanske gå att informera om när det är? Nyss spelade jag en match när det hände. Matchen var, som jag kan minnas det, jämn redan när det här hände...Men det hände när det var min moståndares tid så han blev ju först av med en minut bara där och direkt det var min tur märkte jag det här, gick ur och sedna när jag kom tillbaka hade min motståndare FEM minuter som gått under tiden spelat legat nere medans jag alltså hade mindre. Dessutom hade jag mer tid kvar när spelavbrottet blev så jag fick bara en minuts övertid...På det sättet tjänade jag alltså fyrtio poäng om man utgår från att det var lika när det hände! (det var det inte men skillnaden var cirka tio poäng åt något håll). Det känns lite taskigt att vinna en massa ratingpoäng (han hade högre än mig) och dessutom matchen genom ett avbrott som ingen av oss rådde för och som vi hade kunnat undvika om vi hade vetat om att ett sådant skulle komma. Jag antar att det är ännu värre att förlora på liknande situtation. (Om det nu inte är planerad omstart så är det ju inte mycket att göra åt så mitt inlägg förutsätter att det är just "uppdatering av servrar") | ||