Spelrum
Giraffen | 4 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 2 |
Inloggade | 6 |
Mobilspel
Pågående | 21 228 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Knevert - Ej medlem längre | 2007-01-25 00:00 | |
Ful taktik. Jag har märkt att vissa har det som taktik att möta nyregistrerade samt att möta sådana med väldigt hög avbrytningsstatistik, För att på detta sättet boosta sin rating. Bland annat så finns det flera på den så kallade topp 100 listan som gör precis på detta sätt. Finns det inget man kan göra åt detta? | ||
lelou - Ej medlem längre | 2007-01-25 01:10 | |
Nej jag tror inte det, fast jag håller med dig om att det är taktik och en lite ful sådan. Alla är dock tillåtna att spela mot alla, och ska vi införa regler om vem som får spela med vem så skulle det blir ett hejdrans hallabaloo. en liten inflik gällande nyreggade: det behöver ju inte vara nybörjare som sitter med det kontot, den högre kan lika gärna ta en stor risk med att spela mot en sån. | ||
Knevert - Ej medlem längre | 2007-01-25 01:21 | |
Nyreggade menar jag med sådana som spelat <5 Matcher, Då har man fått hyfsad pejl på hur bra dom är. | ||
lelou - Ej medlem längre | 2007-01-25 01:24 | |
ja okej då. Men hur skulle man kunna göra det ? Förbud mot att spela mot en viss kategori spelare? Jag vet inte, men det känns lite långsökt? | ||
Knevert - Ej medlem längre | 2007-01-25 01:47 | |
Jo det är nog svårt att förbjuda folk att spela mot vem dom vill, Men det är tråkigt ändå. Övervakarna kan ju säga till dom som gör det att upphöra med det eller helt enkelt ta bort dom. | ||
Legobiten | 2007-01-25 01:48 | |
Kom igen lelou. Förbjud det. Var hård. Visa dem vem som bestämmer. | ||
Vanvård - Ej medlem längre | 2007-01-25 07:10 | |
Häng dom på torget det brukar skrämma den stora massan | ||
brava | 2007-01-25 22:28 | |
Jag är lite seg i roten så jag brukar köra standard normal och då blir det automatiskt en massa nybörjare man får spela emot. Jag kan villigt erkänna att jag har fått mycket ökning i ranken pga att de ger upp eller man vinner överlägset. Men jag tröstar mig med att jag också vinner mot folk som har ungefär samma rank som jag - och det händer att man blir krossad av någon som har typ 700 lägre i rank och då åker man på motsvarande ras i ranken. Jag tror att den formel som räknar ut hur mycket man ska ha i +/- rank är hyfsat rättvis i det långa loppet. Men visst är det surt att vinna med över 100p och ändå få minus i rank. | ||
Gharmon | 2007-01-25 22:32 | |
Knevert: Kolla upp vem som gör så. Regga dig sedan med ett nytt konto och försök locka till dig den där ful-taktik-spelaren - och knäck den totalt! Fast då kankse man är lika dum själv... | ||
Gharmon | 2007-01-25 22:33 | |
'kanske' ska det vara... | ||