Spelrum
Giraffen16
Krokodilen1
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
19
Inloggade36
Mobilspel
Pågående21 206

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Cripple - Ej medlem längre2007-01-27 15:33
Antal inlägg: 8

Virusprogrammet blockerar betapet?
Mitt virusprogram har börjat blockera spelrummen för mig, något jag stör mig på eftersom jag då måste stänga av virusprogrammet några sekunder för att kunna komma in i spelrummen. Det tar några sekunder för virusprogrammet att stängas ner och sen ladda igång igen, det känns som en onödig process att gå igenom då det alltid funkat förut.
Såhär ska det ju givetvis inte vara så jag undrar ifall någon vet varför det gör det och hur jag åtgärdar det?

F-Secure Internet Security 2006 OEM, heter virusprogrammet jag har.

JAgULareN2007-01-27 16:59
Antal inlägg: 359

Gissar att det är antivirusprogram du menar, och brandvägg du pratar om.. Dessvärre har jag inget svar på frågan=)

SheDeVille2007-01-27 16:59
Antal inlägg: 2243

Tog bort en kopia av denna tråd under snack. Räcker med en fråga :-)

Jag är inte så bra på sånt du frågar om men kan det vara så att ditt virusprogram aktiverat funktionen blockera pop-upfönster? Under verktyg i IE så kan du tillåta pop-upfönster generellt eller bara för vissa sajter,

Cripple - Ej medlem längre2007-01-27 17:19
Antal inlägg: 8

Jag har försökt med pop-up-grejen där, men det är inte det heller. Just nu tillåter jag alla pop-ups, så...

SheDeVille2007-01-27 17:50
Antal inlägg: 2243

Ja som sagt jag är inget bra på sånt där men säkert dyker nån av boysen som kan sånt upp snart och svarar på din fråga.

Nemi2007-01-27 18:44
Antal inlägg: 5952

Cripple: gå in på programmets svenska hemsida och se om du kan få något tips där :)
F-secure har jag aldrig använt mig av själv.

Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?