Spelrum
Giraffen | 43 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 1 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 35 |
Inloggade | 79 |
Mobilspel
Pågående | 21 251 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Ordbank | 2007-02-08 22:45 | |
Plötsligt kommer jag inte in Jag har varit inne och spelat tidigare idag och det gick hur bra som helst. Nu när jag klickar på ett spelrum så kommer det upp att jag har en gammal version av Adobe Flash Player och att jag ska installera en nyare version. Det har jag gjort, men lik förbaskat kommer samma ruta upp. Jag har provat att starta om datorn, men det funkar ändå inte. Är det något datorsnille som kan tala om vad som är fel och vad jag ska göra så vore jag jättetacksam... Blir tokig när jag inte kan spela!! | ||
smurvlan | 2007-02-11 14:08 | |
datorer är som dom är... bra när dom funkar! | ||
emmanent | 2007-02-11 16:59 | |
Det enda jag kan tänka på så här på rak arm är att du provar att uppdatera din browser också. Eller byt till en annan browser, om du har det installerat. När du installerar flash-player, får du välja mellan vilka browsar den installeras på? Dubbelkolla i så fall att den uppdatera på rätt mjukvara. Några saker som du kanske kan prova, egentligen ingen aning om vad som kan vara fel... :( | ||
emmanent | 2007-02-11 17:02 | |
En sak till - det kan vara bra om du berättar om du gjort något med datorn sedan du spelade senast (och det fungerade). Kanhända att du kanske installerat något, som påverkar? Eller som jag gjorde när jag städade datorn en gång, tog bort "fel" saker. Mycket huvudkliande då, kan jag rapportera... :D | ||
Ordbank | 2007-02-14 19:03 | |
Tack för alla svar... jag hade nog städat bort nåt som skulle vara kvar tror jag, för när jag installerade en äldre version av Flashplayer så funkade det. Tack och lov =) | ||