Spelrum
Giraffen | 27 |
Krokodilen | 2 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 26 |
Inloggade | 56 |
Mobilspel
Pågående | 21 188 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
morri | 2007-02-10 14:40 | |
Fel i spelet!!!! Vad är detta?!!? Jag fick lov att avbryta en match och därmed förlora 60 poäng för att jag inte kunde lägga ut vissa ord fast de var helt korrekta(har lagt de förut) och jag hade inga brickor utspridda på spelbordet!!! Det stod att jag inte fick använda de bokstäverna och att de inte var synkroniserade...helkonst igt!! Gick att lägga något ord däremellan men sen var det stopp igen!! Spelade i krokodilen kl 14:30 idag. Fy va dåligt!!! | ||
Nemi | 2007-02-10 14:53 | |
Det låter konstigt. Använde du funktionen "rensa"? Vilka ord var det som inte gick att lägga? | ||
morri | 2007-02-10 17:08 | |
Ja jag rensade om och om igen!!! Jag la exempelvis gap, isch, pir...kommer inte ihåg alla jag la men helt vanliga små ord! Sen stod det där: Bokstäverna du lagt är inte synkroniserade..du får inte använda de bokstäverna...nånting! Det hela började med att det laggade. HAde då lagt ut ett ord men det laggade så mycket att tiden tog slut utan att det hade blivit lagt. Så nästa gång det var min tur hade jag kvar alla bokstäver som tidigare och la ut ett helt nytt ord. Då tog det ett litet tag sen lades det ord jag hade lagt gången innan!!! HELT KNÄPPT!! Blev lite sur att jag måste ge upp för ja tappade ju 60 poäng på det. | ||
morri | 2007-02-10 17:11 | |
ska prova att starta ett till spel och se om det blir samma sak... | ||
Nemi | 2007-02-10 17:12 | |
Att de inte är synkroniserade är ju en helt annan grej än att du inte får lägga ord du brukar kunna lägga.. Har du sett till att du har senaste versionen av flash nedladdad? För att spelet ska funka så bra så möjligt då det är gjort för java. | ||
Nemi | 2007-02-10 17:13 | |
Testa att se till att du har flash uppdaterad först, väl ingen idé att spela igen om du tror att saker inte funkar som de ska och du blev så arg förra gången? | ||
Nemi | 2007-02-10 17:14 | |
Se till att du har de bästa förutsättningarna först för att minska risken för knas :) | ||
morri | 2007-02-10 17:21 | |
Hm..vilket svar! Ja men det stod att de inte var synkroniserade tror du jag hittat påd et eller?!?!? flasch är det inget fel på..!!! Har påbörjat ett nytt spel och nu funkar det! Det är ju nåt fel i spelet då det blir sådär!! | ||
morri | 2007-02-10 17:23 | |
Skapa de bästa förutsättningarna? Hm, tror inte jag är så hemma på att gå i och ändra i hur spelet funkar.. | ||
Jo-na-tan - Ej medlem längre | 2007-02-10 17:26 | |
Morri: Det du råkat ut för är en bugg som dessvärre inte är mycket att göra åt, det kommer förhoppningsvis inte kunna hända igen när nya betapet-servern har applicerats på alla rum. (Den används i papegojan och tvättbjörnen hittills såvitt jag vet) | ||
Jo-na-tan - Ej medlem längre | 2007-02-10 17:28 | |
Så spela där om du vill känna dig säker, men risken att det ska hända igen är nog inte så stor ändå, oavsett var du spelar. =D | ||
morri | 2007-02-10 17:50 | |
okej, tack för det! Det verkar funka som vanligt nu iallafall!! | ||
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.