Spelrum
Giraffen33
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
1
Grisen
Böjningslistan
25
Inloggade59
Mobilspel
Pågående21 237

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Lillbulten2007-02-20 10:41
Antal inlägg: 1

konstigt spel
jag spelar nu med en kille som "dragtid" har gått ut på.. men hans "totaltid" fortsätter att ticka.. varför blir det så och aldrig min tur? om jag inte får lägga i dem lägerna så tar ju aldrig spelet slut:S / hertan

Bamsefar - Spelvärd/Forumvärd2007-02-20 11:19
Antal inlägg: 4814

Jag tror att det brukar bli så där när en av spelarna tappat kontakten med spelet men spelet inte upptäckt det. Verkar som att du fick -300 i tid (den nya maxgränsen) på det senaste spelet som avslutades kl 10:35:05. Det är alltså fem minuter och den nya maxgränsen på spellängd som håller på att införas i rummen, nerifrån räknat. Alltså verkar ditt spel ha tappat kontakten med Betapet utan att det märkt det... Det finns nog en tydligare förklaring än min just nu.

blue_moon2007-02-20 22:27
Antal inlägg: 9713

Nästa gång du ser motståndarens totaltid minska utan att det blir din tur, kan du testa att gå ur spelrummet (x-et i översta högra hörnet) och därefter in igen. Du svarar sen JA på frågan om du vill ansluta till ditt pågående spel. Skulle spelrummet råka vara fullt, måste du uppdatera (F5) tills det blir en ledig plats.

Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?