Spelrum
Giraffen | 18 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 4 |
Inloggade | 22 |
Mobilspel
Pågående | 21 158 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
myran_64 - Ej medlem längre | 2007-02-24 10:05 | |
Problem i main Om jag vill läsa det som står tidigare i main så scrollar jag eller använder pilen uppåt.. Nu till problemet: när jag har gjort det ett par gånger (den hoppar ju vart efter det blir flera inlägg) så "fastnar" den i scrolläge..Jag kan alltså inte dra musen över skärmen för då följer texten i main med upp och ner vart efter jag rör musen!! Och jag kan inte kliva in i rum och spela utan jag sitter fast i main.. =( Jag måste kliva ut ur rummet och ta mig in igen för att få det att försvinna.. Vad annat kan man göra? | ||
IMO 1punkt2 - Ej medlem längre | 2007-02-24 10:19 | |
Du kan trycka in tangenten F5. | ||
Bamsefar - Spelvärd/Forumvärd | 2007-02-24 13:13 | |
Jag har också råkat ut för det där några gånger. Jag lyckas lösa det efter att ha provat runt lite knappar på tangentbordet men jag minns aldrig vilken som löser problemet. Shift är en av dom jag provar. | ||
Lop_pan | 2007-02-24 15:34 | |
Det händer alltid i spelrummen också...så jag brukar undvika att scrolla chatten. | ||
tildus71 - Ej medlem längre | 2007-02-24 16:48 | |
har hänt att när jag trycker på pilen i skrolllisten eller just ovanför den så funkar det sen när scrollproblem uppstår. Det hjälper dock inte alltid. En gång (inte varje gång det hänt jag har tittat sen dess) var musen alldeles full med damm. Kanske du behöver städa den? isåfall, om du har en sån med sladd och kula i ta och öppna i nunder, ta ut kulan och dammsug eller torka med nått.... Andra typer av musar vet jag inte riktigt hur man städar.. OBS. Använd inte vatten... | ||