Spelrum
Giraffen26
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
1
Grisen
Böjningslistan
19
Inloggade46
Mobilspel
Pågående21 162

Forumkategorier

Användare Inlägg  
vackravera2007-03-02 17:27
Antal inlägg: 465

ordet var socker
jag är jätte mallig.. fick 864 poäng för ett ord! har nog inte ens fått så mycket poäng sammanlagt på en match annars... nu undrar jag... varför finns det inga topplistor för ord med höga poäng???
kom bara att tänka på det....

vickiwo2007-03-02 17:56
Antal inlägg: 3

Jävlar, det var inte illa :)
Håller med dig, vore kul med en topplista!

tildus71 - Ej medlem längre2007-03-02 21:10
Antal inlägg: 1282

det var en kulig ide tycker jag:)
ett tipps är att innan nått sånt kommer så kan man ta screenshots. å kan man konsten lägga ut dem som länkar under profilen så kan man göra så med men den biten om hur man faktiskt går tillväga är inte jag så haj på, jag har bara sett att det går:)

levakdörB2007-03-02 23:52
Antal inlägg: 1471

Men vi har rullnings toppen. Om man ska göra som du tänker tildus, vore det ide att kopiera nisseklubben fuktion. Men hur intressant skulle det vara att se vem som lyckas lägga trind på fem röda?

tildus71 - Ej medlem längre2007-03-03 12:35
Antal inlägg: 1282

rätt kul tycker jag faktiskt. för man blir väldigt glad när man lyckas. som att få så mycke för socker. jag menar det är rätt svårt att få till dem om man inte chansar lite annars blir man så klart blockad av motståndaren och när de chansningarna går hem så blir man väldigt glad. och det kan vara kul att visa den glädjen för andra och att se den hos andra med.:)

Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?