Spelrum
Giraffen | 14 |
Krokodilen | 2 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 14 |
Inloggade | 30 |
Mobilspel
Pågående | 21 182 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Max Nord | 2007-03-07 20:01 | |
Tidsöverdrag i hets Jag har ett par gånger fått jättestora avdrag för "övertid" på hets - men ingen av mina motståndare har fått det. Ser i regelboken att det är 10 p per 15 sek. Varför tillämpas inte detta konsekvent?? Tacksam för svar till: /Max Nord | ||
Birgerkung - Spelvärd | 2007-03-07 20:36 | |
Det är olika i olika spelrum. De nya hårdare reglerna för tidsöverdrag införs succesivt i spelrummen. | ||
HumbleBug | 2007-03-07 23:34 | |
Jag vann nyligen en hetsmatch överlägset trots fem min. övertid. Det kändes så att säga inte riktigt "riktigt". | ||
Perpersa - Ej medlem längre | 2007-03-07 23:43 | |
Reglerna ska inte gälla för stresspel vad jag vet. Hets ska vara hets och jag tycker det är bra med rejäla tidsstraff där. | ||
Gisli - Ej medlem längre | 2007-03-08 00:14 | |
Varför väljer man hets om man behöver "extra" betänketid? | ||
HumbleBug | 2007-03-08 16:47 | |
Det är inte så att det behövs "extra" "betänketid". Ibland skiter det sig helt enkelt. Ibland laggar det. Och ibland, så som det har varit, så tjänar man faktiskt rejält på att dra över tiden rejält. Och personligen tycker jag att det är roligare att rulla än att spela, så jag skiter fullständigt om jag förlorar på övertid . . . så länge jag får in en rullning . . . Annars är det ju surt. :-) | ||