Spelrum
Giraffen | 6 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 0 |
Inloggade | 6 |
Mobilspel
Pågående | 20 901 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
wordfreak | 2007-03-16 23:03 | |
Övervakare på min personprofil Hej. Undrar en sak bara..Varför är det en massa övervakare som "besöker" min personprofil hela tiden? Är jag misstänkt för något eller tycker ni bara att jag verkar intressant? Om det senare gäller så fortsätt gärna att besöka mig : ) Men om jag är misstänkt för något ogillande så förklara gärna! M.V.H Wordfreak | ||
tsarraz - Spelvärd/Forumvärd | 2007-03-16 23:12 | |
jepp så e de... nej man surfar väl runt som alla andra tror jag. | ||
wordfreak | 2007-03-16 23:16 | |
okaj...tack för svaret....detta händer väldigt ofta så jag började bli lite nervös hehe ; ).....men till övervakare och alla andra: Fortsätt gärna besöka mig! : ) | ||
Nemi | 2007-03-17 00:11 | |
Hehe :) Jag har nog aldrig kikat vilka som ser på min sida, skulle nog bli tokig då :) Oroa er inte, skulle det vara många övervakare osm kikar på era profiler är det väl att de, precis som jag, är oerhört nyfikna av sig och dessutom här väldigt mkt ;) | ||
Accelerando | 2007-03-17 00:27 | |
Sannolikheten för att du (wordfreak) skall få besök ökar i och med dina inlägg i forumet. Det är lätt att klicka på din länk för att få se vad du är för en typ. | ||
Bamsefar - Spelvärd/Forumvärd | 2007-03-17 01:52 | |
Det finns ganska många som är övervakare, så det är inte alls konstigt att deras fotspår dyker upp. Dom är inte farliga, men det är för mig svårt att vara opartisk i det påståendet. :) | ||
sarlina | 2007-03-17 23:36 | |
Glöm inte att det också finns hemliga övervakare, dom är dig säkert på spåren, passa dig noga. Var det inte du, din lymmel, som rullade ARABESK häromdan eller misstar jag mig? Rena rama förklädda terorrismen vill jag påstå. Övervakningssamhållet lever, leve övervakningssamhället!!!! | ||
wordfreak | 2007-03-18 00:34 | |
Om du pratar ed mig, så var det inte jag som rullad det! Jag har aldrig rullat något. Inte så bra ännu ; ) | ||
jinx8 | 2007-03-18 07:27 | |
Ibland i början av ett spel brukar motspelare skriva "fin kanin" eller liknande och jag undrar hur 17 de ser den - jag ser ju bara motspelarens nickname. Finns det ngn inställning som gör att man direkt kan få veta mer om motspelaren; det skulle vara rätt praktiskt att få se t ex motspelarens statistik direkt? | ||
Perpersa - Ej medlem längre | 2007-03-18 07:42 | |
Det finns ett par "i:n" alldeles till vänster om spelarlistan (där namnen står). De fungerar som klickbara knappar. Trycker du på en så visas info om den spelaren i ett enskilt fönster. Seek and you shall find! | ||
wordfreak | 2007-03-18 22:06 | |
har vi bytt ämne nu helt plötsligt? :s | ||
Angeloflove | 2007-03-18 23:13 | |
vad pratar vi om? | ||