Spelrum
Giraffen | 2 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 0 |
Inloggade | 2 |
Mobilspel
Pågående | 20 923 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
lolidott | 2007-03-17 21:51 | |
Nedkopplad efter varje drag...?? Efter varje gång jag lagt ett ord blir jag nedkopplad....vad kan va fel??? o vad gör jag??? HJÄLP någon... | ||
Accelerando | 2007-03-17 22:10 | |
Prova att gå in undet meny verktyg-Internet-alternat iv. Välj ta bort filer i mitten där och ta bort cookies också (detta gäller om du kör Internet Explorer). | ||
Bernhard | 2007-03-18 12:32 | |
Det är Svenska akademins sätt att påminna dig om att betala licensen för att du använder deras ordlista. | ||
HumbleBug | 2007-03-18 13:03 | |
Hmm, det laggar extremt mycket efter "förbättringarna". Det måste jag faktiskt säga. Jag har inte haft problem på månader och sen - vips, plötsligt efter uppgraderingen . . . | ||
lolidott | 2007-03-18 21:02 | |
Blir inte bättre....suck...efter varje ord måste jag gå ur spelrummet o gå in igen...då står det att jag blivit nedkopplad, jag får gå ur rummet igen o in ännu en gång...DÅ kan jag lägga ett ord....därefter måste jag upprepa samma procedur...SUCK...vad gör man???!!! | ||
odin - Administratör | 2007-03-18 21:18 | |
HumbleBug, det har inget med "spelrumsförbättringen" att göra, utan vår Internet provider som har en slö lina. | ||
odin - Administratör | 2007-03-18 21:22 | |
Lolidrott, prova en annan webbläsare, t ex FireFox,. www.mozilla.org | ||
odin - Administratör | 2007-03-18 21:23 | |
Sen kan du prova att rensa din cache et c. | ||
alfabettan | 2007-03-19 22:51 | |
Jag har likartat problem, oftast tickar motståndarens tid på och förbi 0 medan min bild är låst och jag kommer inte vidare utan att koppla ner och gå in i spelrummet igen. När jag kommer tillbaka har motspelaren kunnat fortsätta spela och min tid minskat. Har haft problemet förut under en lång period, och det återkom som för Humblebug efter senaste uppgraderingen. Jag kör på mozilla, har senaste flashversionen, inga uppkopplingsproblem annars. | ||
MR84 | 2007-03-19 23:27 | |
jag har precis samma problem som ovan...vilket är väldigt störigt, då jag oftast inte har chans att vinna ett spel när d väl börjat krångla.. :( särskillt som d inte märks då motståndarens tid fortfarande tickar... | ||
HumbleBug | 2007-03-20 17:02 | |
Bytte tillbaka webbläsare till IE när det blev nästintill outhärdligt att spela. Funkar bra mycket bättre nu men inte perfekt. | ||