Spelrum
Giraffen1
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
0
Inloggade1
Mobilspel
Pågående20 946

Forumkategorier

Användare Inlägg  
BrunoMeller2007-03-26 12:02
Antal inlägg: 20

Vad gör jag
Jag har en spelplan uppe men motståndarens klocka bara rullar. Ger jag upp förlorar jag en masa rating. Vad gör jag??

FizzGT2007-03-26 12:31
Antal inlägg: 150

Fortsätt spela själv, det e klart att det e trist men så visar du till motståndare att du inte ger upp så lätt. Och om du fortsätter kommer H*N få mycket i minus som är inte så trevligt att se när H*N kommer tillbaka. Att ge upp är det motståndare vill att du ska göra.

BrunoMeller2007-03-26 12:37
Antal inlägg: 20

Problemet var bara att jag inte fick lägga ngt eftersom motståndarens klocka fortsatte att ticka och ticka...

tildus71 - Ej medlem längre2007-03-26 15:29
Antal inlägg: 1282

prova logga ur med krysset högst upp hoppa in i rummet och spelet igen ifall det återkommer å se om det kanske är du som är utloggad fast det inte ser ut så. eller vänta. Ibland får man chansa.

vulcan2007-03-26 15:34
Antal inlägg: 7666

Det låter som att du ev. kan ha tappat anslutningen. Å andra sidan har jag råkade jag ut för ett likartat fel häromdagen där ingenting annat tydde på tappad anslutning. När jag skrev in något i spelchatten trillade plötsligt motståndarens drag in och jag hade fått en massa tidsavdrag - enligt min beräkning mer än den tid som verkligen hade gått. Så eventuellt är det något som är lite konstigt här. Huvudtipset är nog ändå att det uppkommit ett fel i kommunikationen mellan klienten (lokal programvara på din dator) och servern (program som kör på den centrala Betapetdatorn)

Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?