Spelrum
Giraffen | 1 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 0 |
Inloggade | 1 |
Mobilspel
Pågående | 20 946 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
BrunoMeller | 2007-03-26 12:02 | |
Vad gör jag Jag har en spelplan uppe men motståndarens klocka bara rullar. Ger jag upp förlorar jag en masa rating. Vad gör jag?? | ||
FizzGT | 2007-03-26 12:31 | |
Fortsätt spela själv, det e klart att det e trist men så visar du till motståndare att du inte ger upp så lätt. Och om du fortsätter kommer H*N få mycket i minus som är inte så trevligt att se när H*N kommer tillbaka. Att ge upp är det motståndare vill att du ska göra. | ||
BrunoMeller | 2007-03-26 12:37 | |
Problemet var bara att jag inte fick lägga ngt eftersom motståndarens klocka fortsatte att ticka och ticka... | ||
tildus71 - Ej medlem längre | 2007-03-26 15:29 | |
prova logga ur med krysset högst upp hoppa in i rummet och spelet igen ifall det återkommer å se om det kanske är du som är utloggad fast det inte ser ut så. eller vänta. Ibland får man chansa. | ||
vulcan | 2007-03-26 15:34 | |
Det låter som att du ev. kan ha tappat anslutningen. Å andra sidan har jag råkade jag ut för ett likartat fel häromdagen där ingenting annat tydde på tappad anslutning. När jag skrev in något i spelchatten trillade plötsligt motståndarens drag in och jag hade fått en massa tidsavdrag - enligt min beräkning mer än den tid som verkligen hade gått. Så eventuellt är det något som är lite konstigt här. Huvudtipset är nog ändå att det uppkommit ett fel i kommunikationen mellan klienten (lokal programvara på din dator) och servern (program som kör på den centrala Betapetdatorn) | ||