Spelrum
Giraffen | 54 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 23 |
Inloggade | 77 |
Mobilspel
Pågående | 21 188 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
_phoebe - Ej medlem längre | 2007-03-30 10:13 | |
spionera när nån spionerar hur mycket kan dom se då? | ||
nina733 - Ej medlem längre | 2007-03-30 10:24 | |
Man kan se orden som läggs, den tid som tickar för varje drag , och poängen. Det går inte se chatten, hur många boksäver som finns kvar eller när matchen tar slut. Tror att det var allt =) | ||
Bamsefar - Spelvärd/Forumvärd | 2007-03-30 16:18 | |
Man kan själv prova att spionera på en match så syns det vad man ser. Man kan se när matchen tar slut nu. Det var en bugg i gamla versionen av spelrummen som gjorde att det inte gick. | ||
olasvensson | 2007-03-30 17:35 | |
Att hur många brickor som är kvar inte syns är inte riktigt sant. Jag upptäckte för ett tag sen att om man gör spelfönstret bredare än vad som behövs för spelplanen så står hur många brickor det är kvar en bit utanför till höger om spelplanen. | ||
_phoebe - Ej medlem längre | 2007-03-31 10:30 | |
kan nån som spionerar se och hjälpa nån som spelar? | ||
Nemi | 2007-03-31 11:05 | |
Nej, det går ju inte att se vad det finns för bokstäver kvar hos någon av spelarna. Att "spionera" är intressant att göra utifrån "taktik"-synpunkt, jag ser ibland på hets-matcher för att se hur de väljer att disponera sina bokstäver samt blocka på kort tid. Alltid kul att se proffs arbeta :) | ||
Bamsefar - Spelvärd/Forumvärd | 2007-03-31 19:52 | |
Att "spionera" kan vara trevligt att göra som publik när två duktiga spelare möts. Inte nödvändigtvis för strategitips. :) Att "spionera" är också intressant kunna att göra innan man spelat sin första match. Jag minns att jag gjorde det. | ||
Pingalen | 2007-04-05 21:49 | |
Ja, Nemi och Bamsefar ger bra tips. Att spionera är ett bra sätt att lära sig detta spel snabbt. Gjorde det själv i början. | ||
leon_leon_92 | 2007-04-06 23:19 | |
haha det går att spion-hjälpa, men då måste man ha msn chatta och spelaren får då upprepa vilka bokstäver han/hon får, låter lite klurigt, men kan lova att två huvuden är bättre än ett. brukar spionera på några bättre ibland jag oxå. | ||