Spelrum
Giraffen | 19 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 19 |
Inloggade | 38 |
Mobilspel
Pågående | 21 164 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Tommy 1979 | 2007-04-09 20:26 | |
Avbrutet spel trots att jag kom tillbaka i tid Jag har ett problem. Datorn krånglade och jag var tvungen att starta om. Jag hann tillbaka i tid och hann lägga flera drag, men trots detta dök helt plötsligt ett meddelande upp mitt i allt om att jag hade gett upp spelet, vilket alltså inte stämmer. Detta skedde EFTER att jag lagt mina drag och alltså var tillbaka i matchen. Kan någon ansvarig eller övervakare titta på detta, för jag vet att det inte stämmer och ska följaktligen inte ha något avbrutet spel. Har sparat matchen/meddelandet i en skärmdump och kan maila det om så behövs. Kontakta mig under adressen sommarpojken@hotmail.com (adressen jag angav när jag skapade mitt alias fungerar inte). Tacksam för svar, åtgärd samt förklaring. | ||
odin - Administratör | 2007-04-09 20:45 | |
Förklaringen, låter som en bug, skall kolla på det. Tyvärr kan vi inte gå in i efterhand och korrigera matcher. | ||
odin - Administratör | 2007-04-09 20:53 | |
Har kollat din senaste match, det är ingen bugg. Du gick över max tillåten tid som man får gå över. -300 sekunder (=5min). Sen har du inget avbrutet spel vad jag ser, det är ett förlorat... | ||
Tommy 1979 | 2007-04-10 09:33 | |
OK, det förklarar saken. Tack. | ||