Spelrum
Giraffen | 2 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 2 |
Inloggade | 4 |
Mobilspel
Pågående | 21 142 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Kirp | 2007-04-12 12:08 | |
svårt att spela Hej! är det någon mer än jag som har svårt för att flytta bokstäverna i spelet, det verkar precis som om de fastnar, de vill liksom inte följa med när jag ska lägga ut dem, det innebär att det tar så lång tid så jag får tidsavdrag. Hjälp mig! kom med några ideér om hur jag rättar till detta, jag har flash Player så som man ska. Tack för ev. hjälp Kirp | ||
david_84 | 2007-04-12 12:50 | |
Jag har samma problem när jag spelar på min mammas dator, men tänker att det endast beror på att datorn är allmänt långsam. Spelet kanske kräver stort ram-minne el dyl? | ||
monk - Administratör | 2007-04-12 13:06 | |
Om man har en gammal dator kan ett tips vara att stänga ner andra program som ligger öppna i bakgrunden. | ||
Millazandiz | 2007-04-12 13:16 | |
Jag har samma problem å de spelar ingen roll vilken av mina 3 datorer jag använder de hakar sig ändå.men ser ut som om de beror på hur många som är inne på sidan... | ||
GeVe | 2007-04-12 18:18 | |
Joodå, för några dagar sen dryftades det här problemet och trots en del tips, bland annat om att klicka bort startsidan och att byta server, hjälper ingenting. Jag började tro att det bara är min iMac som är problemet. Det är tydligen bingobollarna som ställer till det för oss som inte har värstingdatorer. Nu vågar jag bara spela s.k. normaltempo. En fråga: Kommer vi att slippa bingoreklamen i denna för övrigt så trevliga fritidssysselsättning? Jag betalar gärna en medlemsavgift om det skulle funka. | ||
Millazandiz | 2007-04-12 21:00 | |
Ja en av mina datorer är då ingen slö burk den är snabb.. | ||
Morristown - Ej medlem längre | 2007-04-13 00:46 | |
Får ej diskuteras, kom ihåg Betapetcensuren! | ||
Dj Bengt | 2007-04-14 11:34 | |
Bingobollarna är ett problem för mig också. Det verkar som både mina burkar hänger sig och man blir utslängd. Senaste matchen hände det tre gånger, så jag lägger ner mitt spel till vidare. Självklart ska det finnas reklam på en gratissajt, men inte till vilket pris som helst. Spelmakarna gör ett otroligt grymt bra jobb i övrigt. Kanske en miss det där med "boll-reklamen". Tack och hej för mig. | ||
Pingalen | 2007-04-14 22:56 | |
Tror inte det har med datorn att göra. Troligen har Ni virus eller någon annan skit på datorn. Ni kör väl ändå inte med datorer från forntiden? | ||
tessie_k | 2007-04-15 00:59 | |
Kirp: Det kanske går lite lättare om du flyttar brickorna på stället så de står i ordning och sen klickar på spelplanen dit du vill ha dem. | ||
N_O | 2007-04-15 12:25 | |
Jag spelar oftast på en gammal skrutt-laptop. En 400 mhz:are.. Utan problem. Tryck alt+ctrl+delete för att kolla vad som drar så mycket ram-minne och cpu. Gissar på massa spyware eller adware som är igång. Själva webläsaren brukar oftast inte dra så mycket. | ||
Erica12 | 2007-04-15 18:27 | |
Jag har också problem med min dator. Den stänger av sig helt och hållet närjag är inne på sidan... Jag har en 1 1/2 år gammal laptop från Packard Bell. Har installerat nytt flashplayer, uppdaterat Explorer, installerat Speedfan, sökt efter spyware, sökt efter virus... Vad gör jag? Snart lämnar jag datorn till återköparen.. Erica | ||