Spelrum
Giraffen | 2 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 3 |
Mobilspel
Pågående | 21 142 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
kiisan | 2007-04-15 10:59 | |
Kan övervakare spela? Min fråga är: kan övervakare spela mot ¨vanliga¨betapetare? eller e de bara och spionera? har DU spelat mot någon övervakare? aldrig jag... skulle vilja prova... Har övervakre mkt poäng alltid, om de nu kan spela... eller finns det ¨dåliga¨övervakare? | ||
Miss_jk | 2007-04-15 11:04 | |
Ja, övervakare kan spela mot oss "vanliga". Nix, tror inte att jag spelat mot någon i alla fall. Nej, de har inte alltid mycket poäng. Övervakartiteln har inget med hur bra man är att göra. | ||
Qårn | 2007-04-15 11:17 | |
Nej dom är gudar | ||
nina733 - Ej medlem längre | 2007-04-15 11:46 | |
Precis som Miss_jk säger , så går det precis lika bra att spela mot oss som med de andra =) Och övervakartiteln har inget med ratingpoängen att göra=) | ||
sagogrynet - Ej medlem längre | 2007-04-15 12:30 | |
och inte är de nå "bättre" människor än oss andra. en kompis spelade mot en som avbröt då h*n låg under. huxflux. sen startade h*n ett nytt spel direkt, så det fanns liksom ingen vettig anledning heller.. | ||
kiisan | 2007-04-15 12:41 | |
det var inte så jag allls menade | ||
kiisan | 2007-04-15 12:42 | |
men missföstånd uppges hla tiden, eller hur? | ||
tildus71 - Ej medlem längre | 2007-04-15 13:04 | |
kiisan lovar vi är inget speciellt alls. Är precis som alla andra. jag spelar ofta mot andra, övervakare som vanliga men helst med de som har någotsånär likartade rating (eller högre). Har ingen som helst fördel av att jag är övervakare i spel snarare nackdel då det händer att folk ropar på hjälp mitt i spel vilket gör att jag förlorar väldigt då det är folk med mindre rating som spelar mot mig. Om och när vi har någotsånär likartad rating och du har lust å spela en hetsmatch så får du gärna hoppa in i mitt spel när jag har ett öppet (om jag inte väntar på nån jag känner eller nått förståss) Qårn du är för förblindad av en viss manlig räv tror jag;p | ||
kiisan | 2007-04-15 17:37 | |
men det var ju inte så jag menade.... borde nog inte ha satt upp den här tråden:) | ||
Quarry - Ej medlem längre | 2007-04-15 21:00 | |
Övervakarna spelar med "oss vanliga" också =) Dom har mycket varierande rating precis som alla andra här...några hög, några låg. Har under annat nick spelat mot några övervakare jag har funnit dom alla att vara trevliga. Huruvida du skulle tycka det handlar nog mer om "personkemi", vissa personer gillar man, andra inte... ;) Har inte varit i kontakt med alla övervakare här men en vild gissning.... nja... Om du letar tillräckligt djupt och länge kan du nog hitta nåt "dåligt" var som helst... ;P så nu när det finns så många "gudar" (för att citera annan betapetare...;)) varför leta efter nån "dålig".... ;D | ||
odin - Administratör | 2007-04-15 21:08 | |
Själv spelar jag väldigt sällan, och tur är väl det, jag är totalt värdelös på Betapet... :-) | ||