Spelrum
Giraffen | 1 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 2 |
Mobilspel
Pågående | 21 139 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Fia-Mia | 2007-04-23 12:25 | |
Mac? Jag har en kompis som jag gärna spelar betapet med, men nu har hon skaffat sig en bärbar mac o hela världen står still=) Hur gör vi för att kunna spela, hennes spel bara hänger sig och hon ser inte när det är hennes tur osv. Jag har sett en inlägg innan som handlar om just detta men jag hittar det inte nu när jag behöver det givetvis=) Tacksam för svar! Fia-Mia | ||
blue_moon | 2007-04-23 12:57 | |
Har hittat en tråd, vet inte om den kan vara till nån nytta? www.betapet.com/inde...mp ;page=-0 | ||
vulcan | 2007-04-23 12:58 | |
Jag har letat igenom frågor ett halvår tillbaka i tiden men hittar tyvärr ingen tråd med MAC i rubriken. Dessvärre går det heller inte att söka just på ordet Mac eftersom sökfunktionen kräver minst fyra tecken i sökordet. Vad jag vet är att det är varierar lite hur det funkar för macanvändare att spela. Vet inte om val av webbläsare och OS-version spelar in... Jag hoppas att du kan få ett mer detaljerat svar så småningom om, men dessvärre finns det nog en liten risk att problemet inte går att lösa. | ||
Steffoe | 2007-04-23 14:18 | |
Om du har rätt plug-in i webläsaren så spelar det ingen roll vilket os du har (linux,windows,mac os X etc) Jag har mac,och pc, och har inget problem att spela betapet. | ||
Christer - Spelvärd/Forumvärd | 2007-04-23 21:57 | |
Anväbder hon en modern Mac elelr en gammal? Mac har två olika typer av operativ system. Sitter hon på en modernare Mac så ä låter det som om hxn har fel flash player. Ubder Åpplet uppe till vänster så står det !om den här datorn" åter kom och berätta vad det står där | ||
Christer - Spelvärd/Forumvärd | 2007-04-23 22:00 | |
Hämta rätt flasch här www.adobe.com/shockw...wa veFlash, o den bärbara heter MacBook eller MacBook(pro) skall ni ha den för intelbasserade macar, heter den något annat skall det vara den för PPC basserade. | ||