Spelrum
Giraffen | 1 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 2 |
Mobilspel
Pågående | 21 139 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Tommy 1979 | 2007-04-28 09:50 | |
Om rullningssystemet Vet att frågan varit aktuell tidigare (jag har till och med tagit upp den själv) men eftersom jag inte fått något svar så försöker jag igen. Det gäller det faktum att antalet rullningar som syns under fliken 'Antal rullningar' bara är de unika, d v s om man rullar på ett och samma ord flera gånger så registreras den bara första gången. Min fråga till de ansvariga är nu om detta kommer att bli åtgärdat? Statistiken är ju missvisande nu när bara de unika rullningarna syns. Man har ju rullat lika mycket även om det råkar vara med samma ord. (Om jag skulle ha missat ett ev. besked i den här frågan ber jag om överseende samt ett upprepande av svaret). :-) | ||
odin - Administratör | 2007-04-28 10:00 | |
Vi noterar och lägger i to-do listan, exakt när det fixas vet jag inte! | ||
Birgerkung - Spelvärd | 2007-04-28 10:42 | |
Det vore kul att se rullningsfrekvensen på varje spelares sida (antalet rullningar delat med antalet matcher). Och en topplista över de med högst rullfrekvens. | ||
odin - Administratör | 2007-04-28 10:53 | |
Håller med, låter som ett lagom litet projekt o genomför. Vi får se! | ||
hugokolbaz | 2007-04-28 13:34 | |
Men då bör inte rullningar som läggs på orankade matcher räknas eftersom inte matchen räknas. | ||
levakdörB | 2007-04-28 13:55 | |
Rullnings frekvensen skulle vara bra att se. Skulle det var möhligt att ha en presentations sida som är kopierad från scrabbleförbundets profilsida över alla spelare? | ||
Labyrint | 2007-04-28 16:45 | |
Fast högsta poäng och sånt blir inte så intressant från ett slumpat bräde... Annars vore det kul. Jag tycker det vore roligt om man kunde sortera rullningarna i listan efter hur många gånger man lagt ordet, inte bara i alfabetisk ordning. | ||