Spelrum
Giraffen | 21 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 9 |
Inloggade | 30 |
Mobilspel
Pågående | 21 152 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
ynnest | 2007-04-29 04:59 | |
JAG VILL SPELA STANDARSPELPLAN! Tänk om man kunde välja spelrum efter vilken spelplan man föredrar! Jag går in i ett spelrum och kollar efter standardspel. Finns inget så skapar jag ett. Ofta får jag inget napp. Tänk om det fanns ett spelrum för standardspel. Naturligtvis skulle man kunna göra egna krypin dit man bjuder in den man vill spela med och det skulle så klart fortfarande finnas fria spelrum för alla som är öppna för att spela vilket bräde som helst mot vem som helst. Eller är det bättre som det är? | ||
tsarraz - Spelvärd/Forumvärd | 2007-04-29 09:05 | |
det är bättre som det är. man behöver oftast ej vänta länge innan man får spela hur som helst | ||
blue_moon | 2007-04-29 09:47 | |
Indelning av spelrum efter speltyp och rating har diskuterats tidigare i forum. Här är en tråd: www.betapet.com/inde...am p;page=0 | ||
Angeloflove | 2007-04-29 16:03 | |
Det beror ju helt på vilken hastighet man vill spela och vilken rating man vill att motståndarna ska ha... Jag spelar gärna standard, hets mot de med 1400 och uppåt ungefär... | ||
ynnest | 2007-04-30 01:43 | |
De flesta vill spela Slump Hets. Jag vill softa med Standard Normal. Och en kopp thé... Och göra långa ord. Jag vill inte stressa. Det skulle vara så skönt att hitta mina likar i ett spelrum för andra softare. Sen får de gärna spöa mej. | ||
ynnest | 2007-04-30 01:44 | |
Jag följde länken ovan och läste lite i den gamla tråden. Jag har gått in på giraffen för att den är överst. Om +2000-gänget helst håller sej där så ska jag hålla mej därifrån. Nån som vet var Standard-spelare helst håller till? Då ska jag börja hänga där. | ||
nina733 - Ej medlem längre | 2007-04-30 08:43 | |
De finns nog lite överallt. Jag spelar bara standard och har spelat i alla rum. Så det är bara att prova sig fram =) | ||
blue_moon | 2007-04-30 18:53 | |
Det är inte bara rummet som avgör hur många likar du hittar utan även tiden. Den aspekten har ingen tagit upp vad jag vet. När tror du chansen är störst att möta softare? Knappast klockan 8 en vardagsmorgon eller kring lunchtid, även om undantag finns. Varför inte botanisera lite bland aktiva spelare - kolla matchstatistik bl a - tills du hittat ett antal normal-standardspelare med passande rating och dygnsrytm som du kan lägga på din kompistopp. Se hur det funkar, ta bort och lägg till efterhand. Värt ett försök! :) | ||
ynnest | 2007-05-02 01:52 | |
Bra idé. Ska utforskas. Jag är så ny här så jag har inte koll på läget än. Tack för tipset. | ||
y not | 2007-05-02 09:15 | |
tid, rejt och spelplan är olika variabler. Jag tror inte heller på rum bestämda för en viss speltyp. Det är för mycket som spelar in. Däremot tycker jag profilfrågan vilket rum som man tycker bäst om är bra. Vilket rum föredrar du Ynnest? Jag brukar alltid spela i Musen och har svårt att få napp. Jag spelar också normal-standard med en rejt på 1500 mot 2000. | ||
y not | 2007-05-02 09:17 | |
och med tanke på rudbriken kanske du skulle ändra i din profil till att du helst vill spela standardspelplan. Nu står där slumpad ;) | ||
ynnest | 2007-05-04 14:07 | |
OOPS!!! | ||