Spelrum
Giraffen | 1 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 2 |
Mobilspel
Pågående | 21 139 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
krill_master - Ej medlem längre | 2007-04-29 09:46 | |
är det nerkopplad? läggknappen vill inte, det går inte skriva i konversationen, tiden tickar fastän den är ute.... precis som när man är nerkopplad. MEN det står inte i spelrummet "du har blivit nerkopplad" och allt annat funkar! min msn ruta nere till höger som ska logga in automatisk ploppar inte upp för att logga in. så blir jag nerkopplad eller vad? skitsur, jäv... spel. kämpade mig upp till över 1900 och tappat 300 på typ fem genomförda matcher... | ||
krill_master - Ej medlem längre | 2007-04-29 09:50 | |
gick in på min statestik och kollade, de står som avbrutna? har inte avbnrutit en match! och nu verkar den ha uppdaterats. 400 har jag förlorat! har inte ens spelat sen jag hade förlorat 300? hur kan jag tappa då? | ||
krill_master - Ej medlem längre | 2007-04-29 10:00 | |
inte heller kan man komma in i det spelrum man var när man blev "nerkopplad utan att veta det" om det är fullt! alltså inte att man har ett spel igång. det bara avslutas!!! ahhhhh, tok förbannad | ||
krill_master - Ej medlem längre | 2007-04-29 10:03 | |
har självklart blivit nerkopplad förr. men aldrig att det betett sig såhär. känner någon igen det? och vad händer egentligen? nätet funkar men inte spelet, bara lägger av, och avslutas. | ||
krill_master - Ej medlem längre | 2007-04-29 10:42 | |
nu hände det igen. minus 500 nu. men märks inte man kollpas ner. går bara inte lägga eller passa eller byta. men nätet funkar, inget mess om nerkopplad, jo sen typ 3 minuter senare. men bara från spelet, inte från nåt annat. vad kan jag göra? så jävla ARGGGGGGGGGGGG | ||
Nemi | 2007-04-29 11:03 | |
Vdrkar mycket konstigt. Har du gjort något nytt med brandväggen? Har du scannat igenom med antivirusprogrammet för att se om du fått in nåt fult virus sombråkar med dina anslutningar osv. | ||
krill_master - Ej medlem längre | 2007-04-29 11:04 | |
ska kolla allt.... måste lösas, skit surt. tack. man blir hyfsat upprörd | ||
odin - Administratör | 2007-04-29 11:14 | |
Låter helt enkelt som strul mellan din uppkoppling och vår. Man kan komma in i spelrum igen om man blivit nedkopplad, men enbart om matchen inte är avslutad. | ||
krill_master - Ej medlem längre | 2007-04-29 13:30 | |
nu fick jag minus 59 för att jag lämnade spelet i förtid? fattar ingenting.. satt och väntade på min tur. | ||
krill_master - Ej medlem längre | 2007-04-29 13:30 | |
nu fick jag minus 59 för att jag lämnade spelet i förtid? fattar ingenting.. satt och väntade på min tur. | ||
krill_master - Ej medlem längre | 2007-04-29 13:31 | |
inlägg två gånger ? händer egentligen? | ||