Spelrum
Giraffen | 29 |
Krokodilen | 1 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 14 |
Inloggade | 44 |
Mobilspel
Pågående | 20 056 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
katsor | 2005-11-10 22:10 | |
spioner Jag vill också spionera, hur i hela friden bär man sig åt för att lyckas med det? Som ny i gården har jag snopet sett att andra kunnat spionera. Blir skitnervös såklart, men förstår att det inte är illa menat. Speciellt när det är vänner till en. Jag vill också kunna spionera! | ||
PimPim | 2005-11-10 22:14 | |
"Spionera" gör du helt enkelt när du kliver in i ett rum där ett spel pågår. Så "värre" än så är det inte:) Bara gå in på redan startade spel och spionera på! | ||
Blue Ztar | 2005-11-10 22:28 | |
Du trycker alltså på fliken "Startade spel" i spelrummet och klickar sedan på förstoringsglaset på den match du vill spionera på. Vet du inte vilket spelrum en viss person befinner sig i så högerklickar du på spelnamnet i namnlistan å väljer "hitta spel". | ||
sunbeam | 2005-11-30 12:13 | |
Det är lite irriterande att man inte kan se slutresultatet på den match man spionerar på. Den buggen är ännu inte fixad. | ||
metmasken | 2005-11-30 15:47 | |
hmm.. vad är vitsen med att spionera? Har någon gång haft spioner på besök och kan inte begripa vad dom får ut av det? :-o | ||
Måns_E | 2005-11-30 18:26 | |
Varför tittar folk på fotboll eller ishockymatcher? Vitsen är väl att man vill se matchen. Är det två duktiga spelare som möts så kan man lära sig ett och annat också. | ||
Legobiten | 2005-11-30 18:40 | |
Skulle vara kul om man kunde se spelarnas brickställ också! Men då uppstår ju genast en fuskmöjlighet... | ||
Christer - Spelvärd/Forumvärd | 2005-11-30 18:47 | |
Jag har tittat på matcher med de som är bättre för att lära mig mer. Att kunna se slutresultatet vill jag minnas står på "att göra listan" hos de eminenta personer som lägger ned sin fritid på att vi andra skall kunan spela. | ||
AkiR | 2005-11-30 23:17 | |
Att se på när bättre spelare spelar ger inte närmelsevis så mycket som att spela mot bättre spelare. För övrigt har jag svårt att tänka mig något tråkigare än att kolla på när andra personer spelar scrabble.. | ||
HumbleBug | 2005-11-30 23:36 | |
Jag har snappat upp en del roliga ord genom att spionera. Men det är klart, man kan ju lika gärna träna mot Frank, fast det är riktigt tråkigt. | ||
AkiR | 2005-11-30 23:39 | |
Ta chansen att spela mot bättre spelare istället, de allra flesta spelar mot precis vem som helst. | ||
Ond tomte - Ej medlem längre | 2005-12-01 07:44 | |
Tomten tar gärna hand om några betabarn som behöver en lektion. | ||
NylleRobin - Ej medlem längre | 2005-12-01 10:57 | |
På tal om att spionera, kan man se hur många brickor som finns kvar? Jag kan det inte.... | ||
Christer - Spelvärd/Forumvärd | 2005-12-02 07:51 | |
AkiR, att spela mot bättre spelare kan absolut ge massor, men alla har inte samma sätt att lära sig på, det är inte diktomt. Du tycker att det ger mer att spela mot bättre spelare. Det betyder inte att det är en sanning som gäller alla oss andra. | ||
NylleRobin - Ej medlem längre | 2005-12-04 04:37 | |
Jag ser hellre en tråkig seg match här mellan två bra spelare här än att jag skulle betala in mig för att se Brynäs-Södertälje,.... | ||
AkiR | 2005-12-04 14:52 | |
Det är kanske ingen universell sanning, nej, men att genomföra en sak själv är ofta både roligare och mer lärorikt än att se någon annan göra det. För övrigt har jag aldrig mött en spelare jag upplevt vara bättre än mig. | ||