Spelrum
Giraffen27
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
23
Inloggade50
Mobilspel
Pågående21 118

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Snobben-2007-05-21 11:49
Antal inlägg: 7

Snobben inte kändis?
Helt plötsligt får man inte ha en bild på Snobben trots att flera medlemmar har bilder som är BRA mycket konstigare.
Om någon seriös övervakare kanske skulle kunna överse med
en bild, på snobben som håller ett hjärta, vore jag tacksam.
Jag undrar eftersom en bild på nån filmstjärna tydligen är ok.
Plzzzzzzzz.
:)

Miss_jk2007-05-21 11:58
Antal inlägg: 8941

Finns fler trådar om detta... Från och med för ett tag sedan måste man ha en bild på sig själv. De som inte har det laddade troligtvis upp sin bild innan den regeln infördes och får därför ha den kvar.

Snobben-2007-05-21 12:18

Trist

Birgerkung - Spelvärd2007-05-21 12:56
Antal inlägg: 2392

Jag ser ut så här

Snobben-2007-05-21 13:14

Precis......kan inte Odin eller någon av de som varit med ett tag ta beslut om Snobben får se ut som Snobben. De som dömt ut honnom ser ut att vara under 18 så de kanske inte känner till han.

vulcan2007-05-21 16:58
Antal inlägg: 7666

Eftersom det finns en allmän tråd om saken under Snack så stänger jag denna.

En allmän reflektion Snobben: Om vi gör ett undantag för just dig av nån anledning - vad ska vi säga till alla andra som också vill ha undantag? Det påminner mig lite ärligt talat om när jag som tonåring sommarjobbade på tivoli. Det kom rätt ofta föräldrar och undrade om inte deras ungar kunde få hoppa i hoppborgen lite för halva priset och liknande "favörer". Efter ett tag började jag ställa som motfråga varför jag skulle göra ett undantag för just honom eller henne till skillnad från alla andra barn. Jag minns inte att jag nånsin fick något vettigt svar...

Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?