Spelrum
Giraffen | 7 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 9 |
Inloggade | 16 |
Mobilspel
Pågående | 21 667 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Shyarm | 2007-06-05 02:05 | |
Kontakta betapet..? I FAQen står det "Hur kan jag kontakta er förutom att använda webbformuläret på hemsidan?" Jag hittar inget formulär under "kontakt", bara adresser - och det finns inte någon tydlig adress för saker som inte gäller reklam eller trakasserier. Varför inte? | ||
odin - Administratör | 2007-06-05 07:15 | |
Vi svarar bara på det nödvändigaste, trakasserier och reklam, för att vi ändå får tillräckligt med brev och för att minimera vårt eget arbete. | ||
odin - Administratör | 2007-06-05 07:15 | |
Vi ska fixa till FAQ frågan du pratar om så det blir rätt. | ||
Shyarm | 2007-06-05 14:44 | |
Ok, så buggar o.dyl. är inget ni ägnar er åt? Jag tyckte bara det var lite jobbigt att när man sorterar spelade matcher efter högst rullningspoäng så listade den inte matcher där man rullat två ord i samma efter rullningen med den högsta poängen av de två. T.ex. om jag har en på 93p och en på 102p i samma spel så lägger sig det spelet under ett spel med en rullning på 94p... | ||
Nemi | 2007-06-05 16:41 | |
Vi svarar på tips om buggar o dyl , givetvis :) Odin var lite otydlig. Du har skrivit i helt rätt forumdel, det är här sådant brukar skrivas. | ||
odin - Administratör | 2007-06-05 20:05 | |
Vi vet om de flesta bugar därav behövs ingen speciell address för detta. Går bra att skriva i forumet. | ||
dr_giggles | 2008-02-13 01:15 | |
Knepigt att man vet om en massa buggar och inte gör någonting åt det | ||
E Solu - Ej medlem längre | 2008-02-13 02:31 | |
Men dr_giggles då... vi ska vara tacksamma över att de överhuvudtaget skapat Betapet. Hade du haft aktier i Betapet AB kanske det hade varit en annan historia, men låt dem sköta sitt företag som de vill. :) | ||
ciaobabe - Ej medlem längre | 2008-02-13 15:37 | |
För att va en gratissajt där vi alla kan gotta oss på andra människors välvilja å obetalda arbete så gnälls det lite väl mycket på hur sidan sköts!! Spela å va lite positiva å glada istället! | ||
y not | 2008-02-13 16:12 | |
gratissajt? jag trodde det var ett AB med vinstkrav från aktieägarna | ||
ciaobabe - Ej medlem längre | 2008-02-13 16:51 | |
Men det kostar väl inte dej något att spela?? Som det gör på andra liknande sidor... | ||
y not | 2008-02-13 17:05 | |
nej det är precis lika gratis och ideellt som TV4, och finansieras på samma sätt. Ju mer användare desto större inkomster. Och hur finansieras reklamen? e den också gratis? | ||
ciaobabe - Ej medlem längre | 2008-02-13 17:11 | |
Hhmm vad arg du alltid låter vännen. Skitsamma vem som tjänar pengar på den. Tycker ändå inte att man behöver gnälla så förbannat över saker hela tiden utan va lite positiv till en bra sida!! Men men, det e min personliga åsikt. Peace and love!! | ||
y not | 2008-02-13 17:21 | |
arg jag låter? hur hör du det? klart man kan klaga om man inte tycker det är bra, liksom givetvis berömma om man tycker det är bra | ||
ciaobabe - Ej medlem längre | 2008-02-13 17:25 | |
;-) moget!! | ||
y not | 2008-02-13 17:39 | |
? | ||
Nemi | 2008-02-13 17:52 | |
y not: lite svårt att jämföra betapet.com med tv4.se, helt olika ligor. Men visst, det är ett aktiebolag och får in pengar via reklam, det stämmer :) dr_giggles: det är en hel del buggar som fixas till och har fixats till,men alla skrivs inte ut i forumet. Visst är det lite frustrerade att vissa sker inte fixas inom viss tid men kodknackarna vet iaf om problemet och har sagt att det skall åtgärdas och det medlemmar kan göra är väl att ha tålamod och, om det anses nödvändigt, vänligt påminna om buggarna. | ||
y not | 2008-02-13 18:13 | |
jo visst är det olika ligor, har aldrig påstått något annat heller. Bara att det inte är en ideell verksamhet utan en vinsskapande om än blygsam. Vad som jag däremot förstår är ideellt är alla övervakares arbete så det kan jag väl passa på att berömma er för så här då :) NI gör ett jättearbete, och ni gör det BRA!!! (men även det kan ju möjligen tåla någon kritik någon enstaka gång) | ||
Nemi | 2008-02-13 18:30 | |
Det är ingen övervakare som haft svårt att tåla nån kritik i denna tråd :) (Nej,gamladiskussionerska llintetasupphär.) Och nej, betapet.com är precis som du säger inte i ideell form utan ett aktiebolag nu för tiden. /Nemi, frivilligarbetare med glädje :) | ||
odin - Administratör | 2008-02-13 18:45 | |
dr_giggles, inte speciellt knepigt. Vi har inte haft tid att ta hand om dem helt enkelt. Mycket enkelt! | ||