Spelrum
Giraffen | 36 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 2 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 26 |
Inloggade | 65 |
Mobilspel
Pågående | 21 095 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
nofta | 2007-06-10 16:30 | |
störande namn Har sett en medlem som kallar sig HAIL HITLER, tycker jag är mkt störande o olämpligt, borde plockas bort. | ||
Lillråttan | 2007-06-10 16:31 | |
Skriv direkt till en övervakare i stället, de hinner inte sitta och läsa alla trådar. | ||
Mouche - Administratör | 2007-06-10 17:50 | |
Efter kontroll så måste jag säga att någon spelare med namn Hail Hitler inte finns här på Betapet och har inte heller funnits. Kan det vara så att spelaren kanske har det som namn i sin personbeskrivning? Kontakta en övervakare så får han/hon ordna saken. Flyttar denna tråd till Frågor.... Mouche | ||
Lillråttan | 2007-06-10 18:02 | |
Nu blir jag konfunderad.... det ser lite märkligt ut när en övervakare/forumadmin skriver att man ska kontakta en övervakare. Hur ska man göra då? Är det abuse-funktionen man ska använda? | ||
Angeloflove | 2007-06-10 18:04 | |
Han menade förmodligen skicka ett meddelande privat. | ||
JPOd - Ej medlem längre | 2007-06-10 18:34 | |
Det är ju bara att leta upp någon med plus framför namnet (=övervakare) i något av spelrummen (de återfinns säkrats i Giraffen) och öppna en chat med vederbörande. Abuse-funktionen funkar givetvis också. | ||
blue_moon | 2007-06-10 18:48 | |
Nofta: Det du har sett är förmodligen ett s p e l med det förhatliga namnet. När du startar ett spel kan du ändra spelnamnet från "noftas spel" till precis vad som helst. Om en medlem vid upprepade tillfällen skapar spel med stötande namn, borde h*n ådra sig en varning enligt min mening. Och med upprepade kan det räcka med två... | ||
Mouche - Administratör | 2007-06-10 20:44 | |
Jag ber om ursäkt för att jag förklarade mig dåligt Nofta. Jag var nämligen på väg bort så jag kunde inte hjälpa dig direkt eftersom jag loggade ut. Slarvigt av mig att inte upplysa om det. =) Mvh Mouche | ||