Spelrum
Giraffen | 27 |
Krokodilen | 1 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 21 |
Inloggade | 49 |
Mobilspel
Pågående | 20 965 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
svetthenrik | 2007-06-13 20:35 | |
Spela på samma dator med två olika konto Hej Jag och min flickvän skulle tycka det va kul om vi kunde mötas i betapet. Vi har en dator men två skärmar och sitter mittemot varandra men vi får det inte till att funka. Vi kan båda logga in och den ene gå in i ett spelrum men då den andre ska dit in "tar den över" spelrummet från den förste. Är det nån som vet om detta går att lösa? Mvh Henrik och Kajsa | ||
ordsvall - Ej medlem längre | 2007-06-13 20:40 | |
att logga in via två olika webbläsare borde lösa problemet. man kan iaf spela t ex mot sig själv på en skärm på det sättet så varför inte enligt ert koncept också? ha det så kul!! | ||
Angeloflove | 2007-06-13 20:52 | |
Du spelar väl inte rankat mot dig själv? :S | ||
Nemi | 2007-06-13 22:30 | |
Heh, kör ni med två datormöss då med? Verkar lite skumt och osmidigt att spela så.. :) | ||
Bamsefar - Spelvärd/Forumvärd | 2007-06-14 01:20 | |
Det är ganska ovanligt med delad dator, om det nu är Windows. Låter intressant. | ||
illiterate - Ej medlem längre | 2007-06-14 01:52 | |
På den gamla goda tiden kunde man faktiskt sitta två och spela t ex Worms mot varandra, utan att behöva två möss. Man byter helt enkelt när turen övergår till den andra. Men sådana tekniker har i dagens nätverkssamhälle glömts bort. :'( | ||
Birgerkung - Spelvärd | 2007-06-14 11:15 | |
Ni kan ju testa att spela i olika webläsare. Den ena kör Firefox och den andra IE. Men jag vet inte om det funkar. | ||