Spelrum
Giraffen | 2 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 3 |
Inloggade | 5 |
Mobilspel
Pågående | 21 579 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
ögor | 2007-06-21 14:39 | |
Hur agera vid nedkopplat-läge! 1. Klicka upp Google, Google kommer upp på samma plats som spelrumssidan. 2 Stäng Google. 3. Öppna upp Betapet och logga in. 4. Klicka in dig tillbaka till spelrummet och spelet du blev nedkopplad från. Jag har testat det här, när jag blivit nedkopplad - dock mycket sällan -, och det fungerar. Blev man nedkopplad från ett snabbt spel, har man 3 minuter på sig att utföra ovanstående. | ||
Knevert - Ej medlem längre | 2007-06-21 15:39 | |
Man kan annars bara uppdatera startsidan och gå in i rummet man var i tidigare, Man behöver inte gå in på google överhuvudtaget. | ||
HumbleBug | 2007-06-21 17:46 | |
. . . tryck på F5 . . . ;) | ||
Nemi | 2007-06-21 19:14 | |
Det brukar gå bra med att stänga ner spelrumsfönstret, uppdatera spelsidan (f5) och sen gå in i rummet igen så fort man kan. | ||
groomit | 2008-02-06 17:45 | |
Hej! Jag spelade ett spel för en stund sedan, det hade precis börjat och det var min tur. Jag lade ut brickorna och skulle trycka på "lägg ord" men då gick inte det. Jag skulle då stänga spelfönstret och försöka starta om det innan det var för sent, istället när jag startade upp spelfönstret igen kunde servern inte ansluta. Jag har aldrig avbrutit ett spel själv utan det har varit pga fel hos betapet. Rankingen är väl inte hela världen, det är tråkigt men den kan ju jobbas upp igen, men hur kul är det med statistiken att man avbryter spel? Jag kan ju inte hjälpa att det är fel hos beta! | ||
Nemi | 2008-02-06 17:52 | |
Det som händer idag är inget vanligt "dålig uppkoppling"-problematik utan något har hänt med spelservern och vi jobbar så hårt vi kan för att få igång den så fort som möjligt. | ||