Spelrum
Giraffen | 0 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 1 |
Mobilspel
Pågående | 20 940 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Maitan | 2007-07-01 12:58 | |
Trögt att skriva här! Jag har de senaste veckorna besvärats av att det går trögt att skriva i spelrummen eller när man chattar. Bokstäver o tab tar liksom inte varje gång jag trycker. Hm! Man får skriva i snigelfart typ. Annars fungerar mitt tagnentbord utmärkt. Ja som när jag nu skriver här eller vanliga mejl o på msn. Nej då är det inga problem alls. Är det fler som har detta problem???? | ||
Plink | 2007-07-01 17:17 | |
ja | ||
Isbrant | 2007-07-03 23:53 | |
Troligen så har du vista.. Jag har problemet på min bärbara. På den gamla stationära är det inga problem... | ||
Isbrant | 2007-07-06 21:51 | |
Förresten så funkar det på den bärbara med firefox.. Det tycks bara vara explorer och vista i kombination som ger upphov till enorm seghet. | ||
Maitan | 2007-07-11 00:45 | |
Tack för dina svar. Men...finns det inget man kan göra för att rätta till det då? Det är hemskt irritreande. Jag spelar oftar mot kompisar o då vill man ju chatta också. | ||
Nemi | 2007-07-11 09:43 | |
Testa en annan webläsare? T ex opera www.opera.com/download/ Jag har inte vista så jag kan tyvärr inte komma med andra tips just nu, har inte läst in mig på problematiken än. | ||