Spelrum
Giraffen | 1 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 2 |
Mobilspel
Pågående | 20 924 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Isbjörna | 2007-07-04 21:37 | |
Hur gör man för att ge förslag? Två har jag: Ett: att i spelstatistiken ha en dropdown på kompislistan och inte alla spelare. Har uppfunnit en egen regel som säger att den som vann sist startar nästa spel. Så att slumpen får råda abnormt. Om det är ett tag sedan jag spelade med någon i kompislistan där de reglerna gäller är det en hel del scrollande till dess jag finner den personen och kan kolla sist spel. Två: Ett eget ljud när en spelare lämnar spelet direkt efter att ha anslutit. Ibland är man så på att det går av bara farten att starta spelet och så sitter man där. | ||
Miss_jk | 2007-07-04 21:48 | |
Bara ca 8-10 trådar längre ned finns en likadan tråd. Bara att fortsätta på den! =) | ||
Isbjörna | 2007-07-04 22:01 | |
aha, toppen. Blir det inte en dubbelpostning då? LOL. Låter denna vara och hoppas det blir ett forum för förslag. | ||
Isbjörna | 2007-07-04 22:08 | |
Edit, lite för ofokuserad för att läsa i alla forum efter tråd som liknar min. Därav inte fortsättning på föregående tråd. | ||
Bamsefar - Spelvärd/Forumvärd | 2007-07-06 12:49 | |
Problemet i förslag 2 skulle man kunna avhjälpa om man får en varningsruta (av GeUpp-typen) när man försöker starta ett spel som inte är fullt (bara 1 om det är ett spel för 2-3-4, bara 2 om det är ett spel för 3-4, och bara 3 om det är ett spel för 4). | ||