Spelrum
Giraffen | 15 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 9 |
Inloggade | 24 |
Mobilspel
Pågående | 21 442 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
LenaLo | 2007-07-15 01:03 | |
![]() | han ville dra men att jag avsluta... Spelade med en som skrev att han måste dra och ville att jag skulle trycka på F5 knappen. Sa att jag vinner då? Så kan det väl inte vara för då skulle säkert många försöka göra det, eller? Vill inte skriva ut namnet innan jag vet om det är rätt eller fel men jag tyckte att det lät lustigt så jag sa att han kunde ge upp om han ville dra och då tryckte han inget. Men la en gång sedan väntade jag ut tiden och passade tills tre tomma omgångar gått och därmed vann jag. Så måste jag väl få göra när han inte spelar klart... Hoppas att någon vet mer.... | |
IckeSacka - Ej medlem längre | 2007-07-15 02:16 | |
![]() | *s* Med tanke på när du skrev inlägget och vad dina motståndare har för spelstatistik tror jag de flesta gissar samma sak om vem spelaren i fråga var. Om man trycker F5 så "trillar man ut", och precis som du säger så vinner man ju inga matcher på det. Vill/Måste en spelare avbryta spelet så är det ju självklart något den spelaren ska göra själv, inte förmå motståndaren att göra. Angående din taktik att passa så tycker jag du gjorde rätt även om jag inte skulle ha varit lika ädel om personen försvunnit utan, med tanke på vad han försökte få dig att avsluta spelet, hade försökt få ihop så många poäng som möjligt. | |
LenaLo | 2007-07-15 14:39 | |
![]() | Jag ledde ju iallafall med 100 och det var svårt med utrymme kvar att lägga nya ord. Så jag var bara nöjd med att envisas med fortsättning tills jag vunnit matchen. Tack för ditt svar... | |
tsarraz - Spelvärd/Forumvärd | 2007-07-21 08:17 | |
![]() | trycker du på f5 så uppdateras rutan..du loggas ur men kan välja att hoppa in ige. | |
Bamsefar - Spelvärd/Forumvärd | 2007-07-22 11:48 | |
![]() | Man loggas inte ur egentligen, bara kopplas ned ett kort ögonblick. | |
Romans | 2007-07-22 21:50 | |
![]() | Är ni överens? :-) | |