Spelrum
Giraffen26
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
15
Inloggade41
Mobilspel
Pågående20 881

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Koste2007-08-01 23:03
Antal inlägg: 423

Förändringar, (till det bättre?)
Här är ett par förslag, betapet är kanon så detta är inget gnäll!

1 Ljud.
Jag undrar om jag kan få en egen volymkontroll för ljuden.tex 25%-50%-75%-100%-125%-150 % av dagens volym.
Bra vid resor och samtidig musik och omgivningsljud. (frågat om detta innan)

2 Spioneri:
Kan man ha en chat där för om det är många som följer en final tex så man kan chatta, och ett ljud när man lägger ut. Man känner sig lite i limbo när man tittar på! Gärna olka färger på brickorna på de olika spelarna så man ser vad resp har lagt. tex lag ljusgrå och lag ljusblå..
Vore också trevligt att se vad de 2 spelarna har på hand och hur de plockar runt brickor osv.. kanske med fördröjning för att förhindra fusk. Eller kan man spara ett hel spel som film och titta på en match efteråt?

3 Vore bra att se rating/bild på motspelaren under ett spel utan att behöva gå till inforutan, det blir lite mer personligt.

4 Spelrummen:

Kan ni inte ha en toggleknapp för " öppna alla spel" så man ser vilken rating alla spelare har som inbjuder till spel. Då kan man ha alla spel öppna eller komprimerade på en rad?

5 På startsidan ha en knapp "spela nu mot likvärdig motståndare" Så slussas man i ett rum där någon väntar på just mig (väldigt lik rating och samma spelplan/tid som man kan få i en dropdown)

Tack för datormusen, ökade i rating från 1930 till 2350 på 4 dagar..
Jättebra spelrum!

illiterate - Ej medlem längre2007-08-01 23:09
Antal inlägg: 6521

Jag emotsätter mig punkt 3, eftersom det skulle distrahera om man har en snygg motspelare :S

Koste2007-08-02 00:16
Antal inlägg: 423

Man kanske kan ha en filterfunktion som förändrar utseendet?

Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?