Spelrum
Giraffen | 32 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 18 |
Inloggade | 50 |
Mobilspel
Pågående | 20 881 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Guldplate | 2007-08-02 10:04 | |
Enklare kontroll av motståndare... Går det att skapa enklare kontroller vems en motståndare är, innan man hoppar in och börjar spela? Har hänt ett antal gånger att den motståndaren man möter har skapat sig ett nytt namn bara för att bättra på sin statistik. För jag ser ingen annan anledning till att personer har snittat på 75-100 poäng i rating för varje match dom spelat! Det kanske inte är fusk men det är ett, enligt min mening, oärligt sätt att sno rating från oss andra! Sånt kan få mig att tappa lusten för att spela här inne... ... Förslagsvis. Kan man inte göra en länk från namnet direkt till den lilla informationsrutan som brukar komma upp när man trycker på infoknappen under speletsgång? Visst kan man leta reda på motståndaren bland alla inloggade i rummet men med 180 namn att gå igenom så brukar det ta för lång tid för att man ska hinna innan någon annan tar platsen. | ||
saittam75 - Ej medlem längre | 2007-08-02 11:21 | |
Jag brukar sortera de inloggade i rankingordning alternativt lägga dom i alfabetisk ordning, då går det fortare att hitta personen man vill "kolla upp".. ..ser jag då någon som har 1200 i rank efter 2-3 spelade matcher så nekar jag till spel, och nekar även de som inte spelat en match (men ändå vill mötas i hetstempo) eftersom det verkar vara poppis att skapa nya nick för att bättra sin statistik.. | ||
Nemi | 2007-08-02 11:47 | |
Trycker man på "namn" ovanför listan på inloggade i rummet så sorteras de i bokstavsordning. Tar man sedan och högerklickar på ett namn går det att välja att se informationsrutan om denne och statistiken. Det kanske tar lite tid men det kan det vara värt att göra för att slippa den irritation du säger dig uppleva Guldplate. /Nemi | ||
Guldplate | 2007-08-02 16:01 | |
Nemi... Problemet mer det är ju att det tar oftast för lång tid att leta reda på den personen, även om man sorterar dom efter namn och rating, om man vill hinna med att ta den platsen dom utlyst, så vida det är dom som startat spelet! Varför inte försöka skapa samma sak med deras namn direkt vid själva spelet? Högerklicka tex på namnet för spelet och skaparens info kommer upp... | ||
raringen | 2007-08-02 19:33 | |
Om jag högerklickar på en person som är inlogggad i ett spelrum, vad väljer jag sen för att kolla spelarens statistik? Har ofrivilligt öppnat chat med några stackare nu..... | ||
saittam75 - Ej medlem längre | 2007-08-02 19:37 | |
Högerklicka - chatta med, sen behöver du ju inte chatta med h*n, utan i lugn o ro kolla statistken, och släcka ner rutan sen. | ||
MellonCollie | 2007-08-02 20:01 | |
det är ju bara att trycka på "sök medlem" och skriva in namnet (om man har betapetsidan uppe)...hur snabbt och enkelt som helst! eller har jag missförstått nåt nu? | ||
China Doll | 2007-08-02 22:24 | |
Det här förslaget och exakt samma diskussion finns i en annan tråd sen tidigare ;) | ||