Spelrum
Giraffen | 26 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 9 |
Inloggade | 35 |
Mobilspel
Pågående | 20 897 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
nocomments | 2007-08-02 14:22 | |
hur lämnar jag? Jag har kommit i ett lås. jag och en kille till har var sin bricka kvar, tiden är ute men den rör sig inte, den stannade på 0:00 för båda vilket jag tycker är skumt, tiden ska väl fortsätta och efter en viss tid så är spelet slut? men killen som jag spelade emot lämnade bara datorn, han passade inte heller så vi kunde avsluta spelet utan det verkar som om han gick iväg för att han vill att jag ska trycka på "Ge upp" knappen så jag får en massa minus poäng och han får plus, för jag tror inte han får några pluspoäng nu då han antagligen sitter på Z och inte får tillräckligt. EDIT: nu stod det att brädet har slutat att svara var god kolla upp spelrummet eller något liknande. | ||
nocomments | 2007-08-02 14:23 | |
nu är jag inne igen och kan trycka på "rensa" knappen. men hur gör man i en sådan här situation? :D | ||
Nemi | 2007-08-02 14:24 | |
du verkar ha tappat kontakt med spelservern, dvs din internetuppkoppling strulade. Ett tips om det händer är att stänga spelrummetoch snabbt öppna det igen, är du urloggad så märker du det, annars kommer du in i ditt spel direkt igen. Om du hinner logga in igen inom 5 min från att du tappade kontakten med spelservern så bryts inte spelet utan fortsätter som vanligt. | ||
nocomments | 2007-08-02 14:27 | |
attans, jag är inne på hunden och kommer inte in igen om jag hoppar ur. gött :P | ||
nocomments | 2007-08-02 14:29 | |
japp, jag hade blivit nerkopplad. jag antar att det ger minuspoäng det med? | ||
Nemi | 2007-08-02 14:31 | |
mer information finns här www.betapet.com/inde...mp ;page=-0 Om det är så att motståndaren bara försvinner och du har en obegränsad match eller ni har pausat kan du läsa här: www.betapet.com/inde...am p;page=0 | ||
Nemi | 2007-08-02 14:31 | |
Sen så är frågor-delen av forumet det korrekta stället att ställa såna här frågor i men jag var snäll och flyttade inte denna tråd nu :) | ||
nocomments | 2007-08-02 14:54 | |
aa hade så bråttom med att komma på en lösning så jag såg inte "frågor" delen, ursäkta för det :) men tack så mycket för hjälpen! | ||