Spelrum
Giraffen29
Krokodilen0
Elefanten2
Musen
Böjningslistan
1
Grisen
Böjningslistan
28
Inloggade60
Mobilspel
Pågående20 964

Forumkategorier

Användare Inlägg  
damen_ - Ej medlem längre2007-08-06 14:11
Antal inlägg: 304

Personlig bild
Det verkar vara en väldigt godtycklig bedömning vid godkännande av personliga bilder. Jag laddade precis upp ett foto som var snarlikt mitt gamla. Detta nekades emellertid. Det är tämligen märkligt då den föregående bilden klarade sig igenom betapets stadgar.

En annan sak som jag har reagerat på är att äldre bilder som inte uppfyller normerna fortfarande finns kvar på vissa profilsidor, inte minst hos övervakare som själva har rätt att godkänna foton. Är det för mycket begärt att alla skall lyda under samma lagar? Var konsekventa i era bedömningar och anpassa sajten efter rådande bestämmelser!

vulcan2007-08-06 14:19
Antal inlägg: 7666

Vad gäller äldre bilder så är reglerna så att de som redan hade ej föreställande avatarer när de nya reglerna kom har fått behålla dessa - det gäller alla spelare.

Vad gäller att godkänna bilder eller inte så har vi hela tiden diskussioner kring sådant vi tycker är gränsfall och strävar efter enhetlighet. Precis som vid alla bedömningar som görs av människor så kan det aldrig bli 100% konsekvent. Är du inte nöjd med bedömningen så är mitt förslag att du i första hand messar tillbaka till den övervakare som inte godkände din bild.

Mouche - Administratör2007-08-06 14:25
Antal inlägg: 24193

www.betapet.com/inde...am p;page=0

damen_ - Ej medlem längre2007-08-06 15:18
Antal inlägg: 304

En fråga: Kan otaliga uppladdningsförsök av samma bild leda till avstängning? Om svaret är nej fortsätter jag att ladda upp samma bild till den blir godkänd. Sannolikheten att ett beslut fattas till min favör ökar med uppladdningarna.

Nemi2007-08-06 15:31
Antal inlägg: 5952

Det går alltid att försöka :) Det är dock ingen jag vet som har lyckats med detta. I övrigt hänvisar ja gtill den ovan länkade tråden och stänger denna.

Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?