Spelrum
Giraffen | 29 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 2 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 28 |
Inloggade | 60 |
Mobilspel
Pågående | 20 964 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
damen_ - Ej medlem längre | 2007-08-06 14:11 | |
Personlig bild Det verkar vara en väldigt godtycklig bedömning vid godkännande av personliga bilder. Jag laddade precis upp ett foto som var snarlikt mitt gamla. Detta nekades emellertid. Det är tämligen märkligt då den föregående bilden klarade sig igenom betapets stadgar. En annan sak som jag har reagerat på är att äldre bilder som inte uppfyller normerna fortfarande finns kvar på vissa profilsidor, inte minst hos övervakare som själva har rätt att godkänna foton. Är det för mycket begärt att alla skall lyda under samma lagar? Var konsekventa i era bedömningar och anpassa sajten efter rådande bestämmelser! | ||
vulcan | 2007-08-06 14:19 | |
Vad gäller äldre bilder så är reglerna så att de som redan hade ej föreställande avatarer när de nya reglerna kom har fått behålla dessa - det gäller alla spelare. Vad gäller att godkänna bilder eller inte så har vi hela tiden diskussioner kring sådant vi tycker är gränsfall och strävar efter enhetlighet. Precis som vid alla bedömningar som görs av människor så kan det aldrig bli 100% konsekvent. Är du inte nöjd med bedömningen så är mitt förslag att du i första hand messar tillbaka till den övervakare som inte godkände din bild. | ||
Mouche - Administratör | 2007-08-06 14:25 | |
www.betapet.com/inde...am p;page=0 | ||
damen_ - Ej medlem längre | 2007-08-06 15:18 | |
En fråga: Kan otaliga uppladdningsförsök av samma bild leda till avstängning? Om svaret är nej fortsätter jag att ladda upp samma bild till den blir godkänd. Sannolikheten att ett beslut fattas till min favör ökar med uppladdningarna. | ||
Nemi | 2007-08-06 15:31 | |
Det går alltid att försöka :) Det är dock ingen jag vet som har lyckats med detta. I övrigt hänvisar ja gtill den ovan länkade tråden och stänger denna. | ||
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.