Spelrum
Giraffen40
Krokodilen0
Elefanten2
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
28
Inloggade70
Mobilspel
Pågående20 964

Forumkategorier

Användare Inlägg  
stefanf2007-08-09 10:57
Antal inlägg: 1744

password recovery för excel
Är det någon som har nåt bra tips på gratisvarianter?
Har jagat och testat något 10-tal nu men behöver ett program som kan öppna en skyddad arbetsbok (och skyddade blad).

- Dessa funktioner finns ju men bara i betalversionerna (i de jag tittat på) men jag är för snål eftersom jag egentligen bara behöver det för ett dokument..

Miss_jk2007-08-09 11:51
Antal inlägg: 8941

Har ingen aning om vad det är för program, men dessa kanske kan vara något?

www.torrentspy.com/t...is e_v7_118

www.torrentportal.co...rr ent.html

www.torrentz.com/7dd...f9 e91b9be4

stefanf2007-08-09 19:15

hm, tack för hjälpen men jag begrep inte riktigt hur dom där programmen funkar mm. Kändes lite märkligt hela sidan men det är nog jag som är korkad helt enkelt..

stefanf2007-08-09 19:16

Alltså, dvs. jag kunde inte öppna programmen efter att ha laddat ner - då behövde man hämta ett annat program. men jag skulle hämta det programmet så behövde man registrera sig först - och då gav jag upp.. =)

tydal2007-08-09 20:13
Antal inlägg: 548

Länkarna ovan verkar vara till piratkopior av betalversionerna.

Hur gammal är filen? Jag har behövt knäcka sånt där själv ibland. I tidigare versioner är det skrattretande skydd som man knäcker med papper och penna på någon minut. I nyare har de börjat försöka skydda lösenord lite grann genom att koda det, men ofta väljer ju folk lätta lösenord så man kan få fram det genom att låta datorn testa alla ord i ordlistan.

Om du vill, och det inte är någon känslig fil, kan du ju maila den till mig på virus@tydal.nu så kan jag kolla lite snabbt om jag kan få bort skyddet.

stefanf2007-08-09 20:34

Gärna. tackar. Det kommer ett brev till en låda nära dig inom kort..

Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?