Spelrum
Giraffen | 47 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 29 |
Inloggade | 77 |
Mobilspel
Pågående | 21 022 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
ögor | 2007-08-13 14:04 | |
Förbannade bortkoppling! Blev bortkopplad när jag kollade motståndarens statistik i (I). Datorn kapsejsade. -19 poäng. Det är sjukt! Man kan ju inte bli av med poäng om man inte kan lägga ut några bokstavsbrickor! | ||
saittam75 - Ej medlem längre | 2007-08-13 14:21 | |
Det drabbas oss alla imellanåt, inte mycket att göra åt, jag tappade -97 poäng för inte alltför längesen, uppkopplingen kom visserligen tillbaka, men hade då redan överskridit tiden med över 2 minuter. www.betapet.com/inde...d= 11661861 | ||
kallio 71 - Ej medlem längre | 2007-08-14 09:07 | |
Jättetråkigt, kanske man borde införa att det blir 0 poäng för båda om man blir bortkopplad! Eller + till den som blir bortkopplad | ||
Birgerkung - Spelvärd | 2007-08-14 09:51 | |
Nej det går inte, då skulle man kunna fejka ett avbrott om man håller på att förlora. | ||
ordoman - Ej medlem längre | 2007-08-14 13:11 | |
Detta hände mej nyss, blev nedkopplad. Man blir tokig...Detta drabbar tydligen många här, tråkigt tycker vi alla. Men att svara tex kallio71 som nu är tråkigare. Har ni så många som bluffar så se över det problemet i stället tycker jag. | ||
illiterate - Ej medlem längre | 2007-08-14 16:56 | |
Det går inte att se över det problemet på något enkelt sätt. Det vore som att i fotboll säga att om någon blir skadad så avbryts matchen och det blir lika... | ||
ordoman - Ej medlem längre | 2007-08-14 17:26 | |
oki | ||
levakdörB | 2007-08-14 17:30 | |
F5 är den heliga knappen vid nedkoppling eller när man tro att de har inträffat. På 5 minuter hinner man starta om datorn. Är det din leverantör som krånglar finns et inget att göra. | ||
ordoman - Ej medlem längre | 2007-08-14 17:31 | |
du e rätt cool du Iliterate ,är med överallt och svarar på allt. Aldrig tänkt på att söka jobb här på Betapet? Snabb service till alla oss med frågor! Du skulle vara rätt man på rätt plats tycker jag ;) | ||
illiterate - Ej medlem längre | 2007-08-14 20:30 | |
Tack ;) Men jag föredrar att arbeta ideellt, då slipper man betala en massa skatt i onödan... | ||
vulcan | 2007-08-14 21:25 | |
Jag tror vi har skrivit om detta förut, men det som Birgerkung beskriver är inte bara antaganden om människans ruttenhet utan bygger på faktiskt erfarenhet. På "den andra sajten" - dvs Ordspel som det numer heter - var det faktiskt i början så att det inte blev nån ratingförändring vid nedkoppling. Tyvärr ledde det till att ett inte så litet antal spelare satte det här i system genom att koppla ner när det gick dåligt. Då var det tyvärr inte mycket annat att göra än att ändra i reglerna. | ||