Spelrum
Giraffen | 42 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 30 |
Inloggade | 73 |
Mobilspel
Pågående | 21 022 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Sara_c | 2007-08-13 19:54 | |
obegränsat spel Under pågående spel när det gäller "obegränsat spel" och motsåndaren struntar i att lägga för att vänta ut tills jag tröttnar. Vad ska jag göra för att inte förlora poäng för att motsåndaren är jävlig? | ||
grönöga - Ej medlem längre | 2007-08-13 20:06 | |
Det enda du kan göra utöver väntan är att kontakta en övervakare och se om denne eventuellt kan hjälpa dig. Och sen komma ihåg att inte spela obegränsat mot någon du inte känner väl .... | ||
IckeSacka - Ej medlem längre | 2007-08-13 20:35 | |
Se även tråden www.betapet.com/inde...mp ;page=-0 | ||
IckeSacka - Ej medlem längre | 2007-08-16 14:56 | |
När det gäller den spelare du syftar på Sara_c så tror jag att det är uppenbart för alla som vet vem det är att personen i fråga har satt det hela i system. Han har ju spelat cirka 60 matcher i obegränsad och det är inte i många av dem som inte någon av spelarna har abrutit. Jag har själv spionerat på fem av hans matcher och mönstret har varit detsamma som det du beskriver. Jag är ju av den bestämda åsikten att obegränsade matcher ska vara just obegränsade generellt sett, MEN att det ändå inte får missbrukas på ett sådant sätt att man endast spelar det gång på gång för att få motstpelaren att avbyta och därmed själv få bättre rating. Och jag tycker att om man tänkt spela väldigt länge bör man i alla fall väldigt tydligt upplysa om det. Eftersom han själv har abrutit en mängd matcher vet jag inte hur mycket just den här spelaren har tjänat i rating på sitt sätt. Men oavsett det så verkar det vara en spelare som valt att utnyttja de brister "obegränsad tid" har. | ||
myran_64 - Ej medlem längre | 2007-08-16 18:14 | |
varför ens spela mot någon som har 250 avbrutna matcher? | ||
IckeSacka - Ej medlem längre | 2007-08-16 18:52 | |
250 till och med! Men vi är nog många som inte kollar sådant så noga innan vi går in i någons spel eller innan vi släpper in någon. Trots att det ju inte tar så jättelång tid att kolla upp någon så är det ju ändå sekunder som gör att någon annan tar den platsen eller att personen lämnar. Och merparten är ju inte sådana som Sara_c:s motståndare. | ||
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.