Spelrum
Giraffen | 44 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 31 |
Inloggade | 76 |
Mobilspel
Pågående | 21 022 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Mimikryp | 2007-08-17 16:23 | |
Startar ensam - avbryta? Detta har hänt mig flera gånger senaste veckan: Jag startar ett spel för två spelare. NN ansluter och jag klickar på Starta. När jag kommer in till spelplanen visar det sig att NN hann hoppa av typ medan jag klickade på Starta. Jag är då själv i spelet och måste "spela" mot mig själv. Spelet borde väl inte gå igång med bara en spelare om jag från början valt att starta ett spel för TVÅ spelare? Det leder till nästa grej, om jag är ensam i spelet och vill avbryta för att slippa spela färdigt, då får jag upp rutan med information om att det är ohyfsat och ger minuspoäng. Vem får då pluspoängen? | ||
vulcan | 2007-08-17 16:54 | |
Det händer ingenting med din rating och matchen registreras inte i statistiken. Så du kan lugnt avbryta! | ||
illiterate - Ej medlem längre | 2007-08-17 17:13 | |
Om du ändå vill vara på den säkra sidan kan du passa tre gånger, för att vara 200% säker på att inte ge upp. | ||
Mimikryp | 2007-08-17 19:02 | |
vulcan; Tack för info! :-) | ||
skåldå - Ej medlem längre | 2007-08-18 14:29 | |
» V.g. invänta dina motståndare... » skåldå:s tur. skåldå: hejhej » Spelet har avslutats utan att några ord har lagts. xx har lämnat spelet. ingen statistik visades men ändå sägs det när jag trycker på avbryta att det ansees osportligt att avbryta. Det gör att man inte riktigt vill gå ur även om man VET att inget händer. Kan man på nå vis göra nått åt den dära skylten?? | ||